Related Posts with Thumbnails

Transport. Pierwszy słowniczek 100 zdjęć do nazwania


Literaturę chłopięcą wybieram trochę na oślep... nie znam się na autkach itp... Ale jak pan tata zobaczył moją nową zdobycz dla Igora, powiedział: Wow, czemu takich książek nie było jak ja byłem mały?:) A Igor... no cóż zachwycony. "Transport. Pierwszy słowniczek 100 zdjęć do nazwania" skierowany jest do przedszkolaków, ale mój maly fan środków transportu ją uwielbia. Podejrzewam, że za realistyczne, kolorowe zdjęcia, bo infantylnych obrazków samochodzików, to on nie lubi. Przegląda, ogląda, wertuje, szuka wśród swoich resoraków, modeli aut ze zdjęć. 20 kartonowych stron, a ile radości:) Nie jest to napewno powieśc do czytania, ani bajka z morałem, raczej leksykon obrazkowy... ale jak na razie syn mój preferuje oglądanie książek, od ich czytania, więc ta pozycja do tego nadaje się doskonale:)

Transport. Pierwszy słowniczek 100 zdjęć do nazwania 
Anna Wiśniewska 
Wydawnictwo Olesiejuk

0 komentarze :