Related Posts with Thumbnails

Nowy trzeci wymiar kolorowanek

Dziś(a raczej wczoraj, bo zaczęłam ten post przed północą...mowa o 22 listopada) Dzień Kredki...Wiedzieliście? Wiele się zmieniło od czasów kiedy ja brałam kredki do ręki i kolorowałam strona po stronie kolorowanki... Dziś moja córka woli kolorowanki wodne, a ten post będzie o kolorowankach 3D:)


Kolorowanki 3D to nowy wymiar kolorowanek. Zrobione są z tektury powlekanej białym papierem, na którym nadrukowane są obrysy zwierząt lub pojazdów – tektura jest na tyle cienka, że łatwo się ją składa i na tyle gruba, że nie niszczy się (nie rozmięka) podczas malowania farbami. Po skończonym akcie malarskim dziecko ma tekturową zabawkę i może ożywić kolorowankę wykorzystując ją podczas zabawy. Kolorowanka 3D to doskonała forma ekspresji plastycznej dla dzieci od 3 roku życia. Wśród zalet terapeutycznych jakie posiada kolorowanka 3D są:



Kolorowanki 3D uczą samodzielności, kreatywnego myślenia, rozwijają zdolności plastyczne i manualne dzieci. Uczą cierpliwości i zaangażowania.Kolorowanki 3D mogą być również wykorzystywane do kształtowania pojęć związanych z wielkością, barwą, kształtem i budową, a co za ty idzie mogą korzystnie wpłynąć na rozwój mowy dziecka. Poza tym są bezpieczne i proste w obsłudze. Poza istniejącymi modelami istnieje możliwość zamówienia Kolorowanki 3D według własnego pomysłu



Mam dla Was niespodziankę. Kolorowanki 3D do wygrania:) Zasady są proste:
1. Polub Kolorowanki 3D na fb https://www.facebook.com/Kolorowanki3D i udostępnij ich profil na swojej tablicy (publicznie)
2.W komentarzu do tego posta przekonaj nas dlaczego twoje dziecko powinno dostać kolorowankę 3D, co jest w nich niezwykłego, dlaczego ucieszy Twoje dziecko, liczy się kreatywność wypowiedzi
3. 1 grudnia wybierzemy 12 laureatów ( tak dobrze widzicie 12!) którzy otrzymają kolorowanki
A więc do dzieła kochani
p.s.będzie mi bardzo miło jeżeli zostaniecie obserwatorami mojego bloga, bo wiadomo w natłoku anonimowych komentarzy można się pogubić:)

NAGRODY:




Po 3 sztuki każdej kolorowanki losowo wysyłanej laureatom.


Kolorowanki powędrują do:
  1. asia.k
  2. Gabinowy świat
  3. Justyna Horba
  4. Katarzyna Sikora
  5. Martyna Politańska
  6. ewuu78
  7. Mamaronia
  8. Joanna Schönborn-Tomczak
  9. Inviernita
  10. Grzesiolem
  11. Ivona85
  12. Agnieszka Kobryń
czekam na dane do wysyłki na klimaty.dzieciece@gmail.com w tytule maila "3d"

21 komentarze :