Related Posts with Thumbnails

MATKI W SIECI

Są takie akcje, sytuacje... wydarzenia, które dają nam do myślenia. Z których wychodzimy z kieszeniami pełnymi inspiracji i chęci do działania. Matki w Sieci, to nie było kolejne słodko- pierdzące spotkanie blogerek, lukrowane prezentami i uśmiechami o nie... to raczej było jak american fast date, krótko, bardzo intensywnie, ale z niektórymi zaiskrzyło i chcę więcej!
Oczywiście miejsce spotkania zobowiązuje więc były ploty przy pysznej kawie... niemniej po kilki minutach chciałam z niektórymi uczestniczkami spotkania iść konie kraść, a z Giną( w końcu poznaną w realu) to najchętniej uciekłabym na dobre wino w dużych ilościach... Wiele osób każdego dnia mijamy... ale niektórych za długo szukamy... Naprawdę miłe spotkanie i tematyka podjęta przez gości bardzo dla mnie interesująca.


Opowieść o tym "jak urodzić i wychować e-biznes" podniosła mnie na duchu... dziewczyny z mamopracuj przypomniały mi, że nic na siłę, że potrzebny jest czas, że czasem brakuje pieniędzy, ale trzeba wyznaczyć sobie cel i go realizować... kroczkami największymi jakie możemy podjąć... Szkoda, że tak krótko, że musiałam biec dobrać Vi... a z drugiej strony taki niedosyt sprawia, że już czekam na kolejne spotkanie...


0 komentarze :