Related Posts with Thumbnails

WORLD PRESS PHOTO 2013



Co roku idę... i co roku obiecuję sobie: nigdy więcej... Kilka zdjęć na krzyż, niewielki format... z roku na rok coraz gorzej, mniej... generalnie niesmak czuję myśląc o WPF... Co nie zmienia faktu, że potem pędzę do Bunkra Stuki i wystawę oglądam... W tym roku było inaczej, bo byłam z dziećmi, bo Vi tłumaczyłam co i jak... Zdjęcia inaczej odebrałam, przez rozmowę z córką oglądaniu towarzyszącą... Każdego roku niezależne międzynarodowe jury w ramach 9 różnych kategorii ocenia prace nadesłane przez fotografów prasowych, agencje, gazety i magazyny ze wszystkich zakątków świata. Tegoroczny konkurs zgromadził 5847 fotografów ze 128 krajów, którzy przedstawili do oceny 101 960 prac... Jakby mniej wojennych krajobrazów w tym roku... można nawet polemizować, że wystarczy do Iraku pojechać i fotkę zrobić, żeby zostać laureatem WPF... A najciekawszą lekcją było dla mnie to, że ja widzę na zdjęciu jedno, fotograf chciał przekazać drugie, a Viki widziało trzecie... sedno...









0 komentarze :