Related Posts with Thumbnails

Mam jedno życie i chcę je przeżyć znakomicie!

Nie mam za dużo czasu na czytanie...a przynajmniej na czytanie dla czystej przyjemności...na parapecie przy łóżku piętrzy się stos poradników dla rodziców...jakbym co najmniej nie była mamą idealną:) Chyba wiele mam ma ten problem...niestety:( Ale chciałabym Wam napisać o książce, na której przeczytanie czas warto znaleźć, a gabaryty pozwolą nawet tym najbardziej zabieganym...


Oceniając po tytule pewnie spodziewacie się kolejnego irytującego poradnika, który łopatologicznie ma Nam wbić do głowy don't worry be happy...nic bardziej mylącego. Książka Alicji Werner "Mam jedno życie i chcę je przeżyć znakomicie!" to pełen humoru antyporadnik, autorka ze stoickim spokojem, pozytywnym dystansem  pokazuje nam nas samych i jak się miotamy w codzienności wkładając sobie do głowy różne przekonania... jak sami i na własne życzenie przeszkadzamy sobie w realizacji życiowych celów i zamierzeń, ile niepotrzebnych bzdur i zachowań serwujemy sobie każdego dnia, a także o tym, jak bardzo zaniżamy poczucie własnej wartości, będąc obserwowani przez innych ludzi. Ta książka epatuje prawdą o Nas samych, autorka pisze o sobie, przywołuje przykłady z własnego życia  a ja zamykałam oczy i w duchu śmiałam się sama z siebie, bo zmienić trochę tło i przecież ona pisze o mnie:) Autorka napisała książkę będąc w ciąży, więc tym bardziej mi imponuje, że postanowiła popełnić literackie katharsis, które powinna przeczytać każda mama, aby oderwać się od poradników wychowawczych, pieluch, i domowych obowiązków...i zamiast zastanawiać się czy ze mną wszystko w porządki?czy nie wariuję w oparach dziecięcej kupy i od nocnych koszmarów pt nie umyłam podłogi a z muszli klozetowej wychodzą zarazki grzyby i bakterie...lepiej wyjść na chwilę z siebie stanąć obok i przeczytać książkę Alicji Werner...mi dawno żadna książka nie sprawiła tyle radości...Polecam:)


A dla zainteresowanych mini konkurs pseudoliteracki:) do wygrania 3 pdf'y "Mam jedno życie i chcę je przeżyć znakomicie!". Co trzeba zrobić, aby spróbować szczęścia? Otóż tak:
1. zostać obserwatorem publicznym mojego bloga  http://vikisiezna.blogspot.com/ będzie mi niezmiernie miło
2. polubić RW 2010 na fb https://www.facebook.com/RW2010pl...autorce książki będzie niezmiernie miło
3. w komentarzu pod tym postem zostawić krótką notkę, która mogłaby zostać rozdziałem w książce "Mam jedno życie i chcę je przeżyć znakomicie!" czyli kilka słów o tym jak rozumiecie tytuł i jak stosujecie to motto w praktyce
4. czekajcie na wyniki za tydzień 27ego stycznie 3 osoby zostaną obdarowane pdf'em z książką

Cóż zapraszam do zabawy, może warto dla samych siebie zastanowić się chwilę nad tym naszym...ŻYCIEM:)

13 komentarze :