Related Posts with Thumbnails

Pan Brum

Może nie powinnam , ale przyznam się, Vi mówi mamo poczytaj tą głupia książkę ..cóż ja też za nią nie przepadam...albo inaczej ja jej nie lubię, a Vi mówi głupią, ale chce, żeby jej czytać... Może dlatego, że opowiadania są krótkie i zabawne...tylko ilustracje do nas nie przemawiają...no i moja córka nie lubi zwierzęcych bohaterów...ona lubi piękne księżniczki...
http://merlin.pl/Pan-Brumm-jedzie-pociagiem_Daniel-Napp/browse/product/1,982400.html

Pan Brum jest zabawny bliżej mu do misia Yogi z kreskówki niż Puchatka. Pan Brum uczy i bawi, moja trzy latka lubi o nim słuchać...dlaczego nie wiem, bo mojej sympatii nie budzi... W tej części Pan Brumm to prawdziwy maszynista. Jednym naciśnięciem guzika wprawia lokomotywę w ruch. "Wielkie nieba" - myśli niedźwiedź, dumny z własnych umiejętności. Niestety, pojazd z turkotem zbliża się do starego mostu! Pan Brumm dobrze wie, że musi zatrzymać lokomotywę, nie ma jednak pojęcia, jak to zrobić. Wtedy dowodzenie maszyną przejmuje Kaszalot... Czy złota rybka poradzi sobie z tym zadaniem?

0 komentarze :