Related Posts with Thumbnails

Luksusowa chwila relaxu

Czas mi strasznie ucieka...nie mam kiedy zatrzymać się, odetchnąć... nic nie robienie, chociaż przypisane kobiecie siedzącej w domu jest dla mnie luksusem...na który nie mam czasu... Śmieję się czytając kolejne artykuły, pt mamo odetchnij, znajdź chwilę dla siebie... Ale nie oszukujmy się nie jestem robotem,   chciałabym zapomnieć choć na chwilę o domowych obowiązkach, bo zmęczenie napędza machinę złości, frustracji...czasem czuję, że muszę odpocząć, bo wybuchnę, bo zaczynają mnie irytować rzeczy bez znaczenia...Bo przecież wiem, ze świat się nie zawali jak nie umyję naczyń, nie odpiszę na maile, nie odbiorę telefonu, a suche pranie zwalę na wielką kupę w kącie pokoju...Wieczór z filmem, pod kocem wtulona w męża, gorąca kąpiel z pianą, odcinek ulubionego serialu kryminalnego...takie małe dobra luksusowe dla zapracowanej mamy, niezbędne dla higieny i zdrowia psychicznego...Warto się zrelaksować, bo wypoczęta mama to szczęśliwa mama i uśmiechnięte dziecko:) A Wy jak się relaksujecie? Jaka jest Wasza recepta na chwilę tylko dla siebie w natłoku domowych i zawodowych obowiązków? Czekam na Wasze komentarze, najciekawszy z nich nagrodzę zestawem kosmetyków relaksujących firmy Tołpa. Podarunek ufundował zaprzyjaźniony portal Kosmeland.pl...i przyznam, ze taki domowy wieczór spa bardzo by mi się przydał, bo brak czasu to moze wymówka , ale zaniedbałam się po drugim porodzie, nie tak łatwo wrócić do formy, i to zniechęca...poczucie bycia nieatrakcyjną tez daje w kość...czasem tak bardzo jak zmęczenie...


Pachnący zestaw czeka

Kosmeland znajdziecie także na FB.






8 komentarze :