Related Posts with Thumbnails

Poradnik pozytywnego myślenia

Ależ miło się rozczarowałam... myślałam, że głupia komedia, a tu przez przypadek całkiem fajny film o miłości z mężem obejrzałam( gdybym powiedziała, z o miłości pewnie by zdezerterował:)




Bradley Cooper, Jennifer Lawrenceoraz Robert De Niro w komedii o miłości, która wywołała wielkie poruszenie krytyki i spekulacje o szansach oscarowych w 2013 roku. Pat Solitano (Cooper) nie jest zwykłym facetem i ma papiery, którymi może to udowodnić. Stracił pracę, dom oraz żonę, spędził w szpitalu psychiatrycznym kilka miesięcy. Wrócić do społeczeństwa pomagają mu rodzice, przyjaciele i piękna dziewczyna. Po ośmiu miesiącach terapii wraca do rodzinnego domu, by zacząć od nowa w ramach filozofii „pozytywnego myślenia”. Jego konsekwentna strategia zmienia się, gdy poznaje intrygującą dziewczynę z sąsiedztwa, Tiffany (Lawrence). Wzajemna niechęć pary ekscentryków przeradza się w niespodziewaną więź, a wszystkie dotychczasowe plany mogą stać się jedynie nieważnymi wspomnieniami...

1 komentarz :

  1. trafiłam na ten film przypadkiem i zatrzymałam się na dłużej :)koncówka może troche za bardzo amerykańska ale za to początek świetny , dialogi zabawne i De Niro w świetnej formie ...i prawdziwy poniekąd obrazek tamtejszej klasy średniej ,duża przyjemność i muzyka i obraz i gra aktorska i scenariusz i wogole polecam !

    OdpowiedzUsuń