Related Posts with Thumbnails

Sprężyna Zdrój w obrazkach... Auta i Na Budowie Stephena Lempa

"W miasteczku Sprężyna Zdrój od samego rana panuje duży ruch. Mieszkańcy mają pełne ręce roboty, a na ulicach jest tłoczno. Straż pożarna, karetka pogotowia, śmieciarka, policja, taksówka, dźwig, koparka, kombajn, wyścigówka czy paralotnia - to tylko niektóre z pojazdów, których możesz szukać w tej pełnej kolorowych i szalonych przygód książce obrazkowej. Pod koniec dnia wszyscy spieszą się na wielki wyścig o Sprężynowe Grand Prix - musisz też być tam i Ty! "

 "Wybierz się na budowę do miasteczka Sprężyna Zdrój! Tylko załóż kask i kalosze! Betoniarka, spychacz, walec, dźwig i wywrotka są już na miejscu. Wkrótce rozpocznie się budowa nowego domu oraz fantastycznego Sprężynowego Centrum Nauki! Tuż obok powstaje domek na drzewie, mały basen oraz nowe drogi i chodniki. Czy zauważysz zmieniające się pory roku? Przyłącz się do nas szybko, a razem uda nam się odkryć nawet szkielet dinozaura!"



Igor ma 16 miesięcy i jest niepodważalnym fanem motoryzacji... Najrozkoszniejszym dzieckiem kultury obrazkowej jakie znam:) Pokażesz mu zdjęcie auta i ma ubaw po pachy... Długo szukałam książeczek, które przypadną mu do gustu... Gdy natknęłam się na książeczki Stephena Lempa wiedziałam, że to jest to, czego szukałam:) Wielkoformatowe książki obrazkowe z twardego kartonu - każda rozkładówka to kolorowa panorama pełna szczegółów i przygód... auta, pojazdy, rowery... oczopląsu można dostać. Mój syn jest zachwycony, targa książki niewiele mniejsze od niego i godzinami pokazuje paluszkiem kolejne pojazdy. Auta i Na Budowie to piękne książki obrazkowe dla chłopców. Tekstu w nich nie doświadczymy... ale znajdziemy piękne ilustracje. Kolorowe, bogate w szczegóły. Ćwiczą koncentrację, pozwalają dziecku samemu zbudować historię miasteczka Sprężyna Zdrój i przy każdym wertowaniu stron odkrywać nowe szczegóły... Vi jeszcze czytać nie potrafi, ale opowiadać, co na obrazku jest bardzo chętna, także ja mam chwile spokoju, a Vi "czyta" bratu:)



Książeczki znajdziecie w Wydawnictwie Babaryba

0 komentarze :