Related Posts with Thumbnails

YO! FACECI W RAJTUZACH



Wychodzę z założenia, że domowy outfit dziecięcy ma być wygodny... Nie musi być według wytycznych z wybiegów, najnowszych trendów... Jak jest zimno i szaleją choróbska ma być ciepło... Okres jesienno-zimowy zamienia mojego syna w faceta w rajtuzach... Po domu chodzi w rajstopach i body... bo żeby było jasne do ludzi ubieram mu spodnie:) Cóż skarpetki Igor ściąga, a w rajtuzach wiem, że mu ciepło i nóg nie odmrozi jak postanowi np wyjść przed dom bez butów. Moja mama była zdziwiona, rajtuzy dla chłopca? No cóż kalesonów na 86cm nie widziałam... Legginsy też Igor nosi i wcale nie uważam, że są dziewczyńskie... Vi natomiast nie narzeka... kolorowe rajstopki tudzież getry i ciepła sukienka czy długi sweter to jej styl... Pamiętam, że jako dziecko nie znosiłam noszenia rajtuz pod spodnie... uważałam, to za obciachowe... dopiero teraz gdy na starość robię się ciepłolubna doceniłam ten patent... Dlatego rajstopwa paczka  z produktami marki YO! to już u nas niemal jesienna tradycja. Są ładne, ciepłe, dobrze się noszą. Produkty YO! posiadają certyfikaty „Bezpieczny dla Niemowląt” i „Bezpieczny dla Dziecka” nadane przez niezależny Instytut Włókiennictwa, co potwierdzają wysoką jakość wyrobów. Jestem fanką chłopięcej kolekcji, bo odziany w niebieskie rajstopki z autem, tudzież samolotem na pupie Igor wygląda zdecydowanie lepiej niż w różowych rajstopach z Hello Kitty po starszej siostrze:)


0 komentarze :