Related Posts with Thumbnails

Windows Phone aplikacje dla dzieci

Do tej pory Vi była wielka fanka tabletu taty...odkąd mama została szczęśliwa posiadaczką nokii lunii..."mały tablet" również cieszy się jej uznaniem. Szykujemy się do wyprawy do Krakowa, wieziemy Vi do prababci na wakacje...bijemy się z myślami, czy autem, którego stan techniczny podważamy, czy pociągiem, co dla dzieciaków fajną przygodą...bo jakby nie było 550km to już jakiś dystans z dwójką małych podróżników. Na którą opcję się nie zdecydujemy muszę się zaopatrzyć w prowiant i czasoumilacze... więc aplikacje na telefon dla Vi... Tradycyjne gry powoli odchodzą do lamusa. Teraz, w podróży triumfy świecą aplikacje dla dzieci. Proste w obsłudze, często edukacyjne, częściej niestety monotematyczne i na jedno kopyto  gry na smartfony. 

Dzieci dziś chyba rodzą się z wrodzoną umiejętnością obsługi smartfonów, tabletów i generalnie szerokiej maści urządzeń elektronicznych... Ja fanką aplikacji nie jestem, dla mnie telefon jest do dzwonienia, ostatnio trochę do odpisywania na maile... Ale nie oszukujmy się znaczna część miejsca na telefonie zajmują gry i aplikacje Vi... Wasze dzieci też czekają, kiedy tylko będą mogły porwać Wasz telefon i pograć? Na Windows Phone niestety większość aplikacji jest angielskojęzycznych... Ale cóż poniżej nasza pokaźna kolekcja...znamy i polecamy

1. Barbie: FashionistasCan BeLady Style





















 7. Dźwięki: Animal SoundsAwesome XyloZwierzaczkowe odgłosyLittlePianoDopasuj Głos







9. Opieka: Amazing PetsMou












5 komentarzy :

  1. Czy na smartfonie też odnajde te aplikacje? Czy to zależy od telefonu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedawno kupiłam tablet. Przed nami podróż do Karpacza, planujemy zrobić dzieciakom TV w samochodzie.
    Swoją drogą, moja córka doskonale opanowała mój telefon, ustawia mi tapety włącza sobie filmy ogląda zdjęcia, a ma 2 lata!!!
    Jak dzieciaki to robią:-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. to sa aplikacje na windows phony http://www.windowsphone.com/pl-pl
    na telefony z anfroidem jest więcej aplikacji dostępnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam telefon z androidem i w sklepie sa różne aplikacje dla dzieci jednak tych powyżej nie moglam odnaleźć wchodziłam ba ten link co podalas i tam jest mnóstwo gier jednak trzeba tam konto utworzyć a ja nie wiem czy to płatne nie chce zaakceptowac regulaminu żebym później nie miala problemów...więc może mi doradzisz jestes w tym bardziej obeznana

      Usuń
  4. Bardziej obeznana jest Vi:) ale na Androida są osobne i więcej aplikacji

    OdpowiedzUsuń