Related Posts with Thumbnails

Mamine.pl ... bo potrzeba piękna jest wpisana w kobiecą naturę:)


Pani Lidka Pokorska pewnie tego nie wie ( teraz się dowie:), ale była dla mnie inspiracją, gdy zaczynałam swoja przygodę z rękodziełem... Patrzyłam jak prowadzi mamine.pl i dzięki niej wierzyłam, że nie muszę być kurą domową... że mogę coś tworzyć... niestety mnie sytuacja, gdy wszyscy dziergają, zaniżają ceny, a ja walczę po nocy o czas na dzierganie przy dwójce dzieci i mężu, który raczej podcina skrzydła... przerosła. Może jeszcze kiedyś usłyszycie o marce dziecięce klimaty:)... ale na dzień dzisiejszy odniosłam porażkę... a może nie porażkę, po prostu skupiłam się na dzieciach, a odskocznią jest blog. Wracając do mamine.pl... Śledzę mamine od początku, kibicuję. To nietuzinkowy sklep internetowy z pięknymi ubrankami i akcesoriami dla dzieci. Podkreślam PIĘKNYMI. Nie jakaś tam masówka, szara dresówka, made in china wytworem małych rąk, różowy dla dziewczynek, niebieski dla chłopców. Kolorowe, wesołe...a przy tym ze smakiem. Rzeczy, które znajdziemy u mamine.pl są wyjątkowe...ale i przemyślane. Ubranka np zaprojektowane są tak, że rosną z dzieckiem i chwilę posłużą... Wiadomo, sklep prowadzi mama, to i zna dziecięce potrzeby:) Dla dzieci nie oszukujmy się kupimy wszystko, byle było pięknie, ale dla siebie? Potrzeby mamy są zazwyczaj na ostatnim miejscu... Ostatnio pisałam Wam, że mam wyrzuty sumienia, że kupiłam laptopa z musu, do pracy... Ale coś takiego po prostu, bez celu, dla własnego widzi misie...szczerz nie pamiętam kiedy sobie coś kupiłam... Mamine.pl pisze o sobie : "Zbędne. Niepotrzebne. Zupełnie można się obejść. Ale, kurcze no, piękne! Pierdoły dla młodych mam w wersji bardzo kobiecej." I takie właśnie jest etui na okulary, które otrzymałam... Nigdy bym nie kupiła, znalazłabym milion powodów, czemu nie,  a zakochałam się i teraz dumnie z nim paraduję:) PIĘKNE, estetyczne, starannie wykonane... etui na okulary, które zostało moim etui na telefon, nokia lumia, długopis, lista zakupów i karta do bankomatu wchodzą idealnie:) Gustowna smycz pozwala przypiąć i już telefon nie gubi się w torebce...a gdy nie trzeba taszczyć ze sobą kilogramów dzieciowych akcesoriów etui samo może posłużyć za mini kopertówkę, saszetkę. Sprawdziłam i wiem, ze etui jest wykonane z dbałością o najdrobniejszy szczegół... wiem również, że gdy przyjdzie mi kupować prezent młodej mamie to poszukam coś w mamine.pl... niech ma coś ładnego i niepotrzebnego... bo sama sobie pewnie nie kupi... dzieciom wszystko kupi... a sobie nie... A przecież każda z nas lubi rzeczy ładne... potrzeba piękna jest wpisana w kobiecą naturę... a mama jest kobietą ( tak gwoli przypominania, jakby ktoś zapomniał)... Więc mamy apeluję zamiast kupować kolejna niepotrzebną rzecz dzieciom, kupcie coś niepotrzebnego i ładnego sobie:)











p.s. i piszę to ze szczerego serca, szmelcu bym Wam nie polecała, nie jest to artykuł sponsorowany... nie mniej przyznam się, że wybór mego bloga, przez mamine.pl to dla mnie pewna nobilitacja z racji sentymentu, który do mamine mam:) A stwierdzenie "Blog piękny, prosty, konsekwentny. Bardzo mi się podoba odkąd pierwszy raz na niego trafiłam (a znam go już od jakiegoś czasu)." połechtało moje ego:)

4 komentarze :

  1. O Matko, aż łezka w oku się zakręciła ze wzruszenia. Nie jestem w stanie nic więcej napisać.... Dziękuję za te piękne słowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby to był post sponsorowany, to byś nieźle zarobiła, pierwszy raz w życiu wzruszyłam się czytając o etui na okulary. i dodam, że nie jestem w ciąży i nie płacze jak bóbr podczas reklam w tv.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, może zatrudnię się w reklamie:) a tak na poważnie...tekstu reklamy bym nie napisała, bo ta opinie szczera i płynie z serca

    OdpowiedzUsuń
  4. I takie szczere są najlepsze :) I niestety masz rację dla dzieci wszystko a dla siebie... zawsze jest coś potrzebniejszego, ale na szczęście ostatnio zaszalałam i na wesele siostry kupiłam sobie nie jedną a kilka sukienek ;) A i na "przydasie" do rękodzieła czasami się skuszę, więc nie jest ze mną jeszcze tragicznie. Pozdrawiam i oby etui długo Ci służyło i cieszyło oczy.

    OdpowiedzUsuń