Related Posts with Thumbnails

Młoda stylistka

Jak dziś patrzyłam, jak Vi wybiera ubrania na wakacje u prababci, kompletuje swój krakowski outfit, dobiera pasowne buty...to przypomniało mi się, ze nie pisałam Wam o warsztatach modowych, na których była Vi. Nie wiem, co tam się dokładnie działo... bo moja niespełna 4 latka dzielnie została sama, ze starszymi koleżankami... Miałyśmy nasze babskie popołudnie, burzę, i masę przygód... ale to dzięki cioci Agacie z Caribu Vi postanowiła zostać stylistką. Warsztaty "Młoda Stylistka" odbyły się 2 lipca w  Playschool... bardzo ciekawym miejscu dla dzieci w moim rodzinnym Olsztynie. Ciocia Agata, którą mama zna jeszcze z czasów liceum zaraziła moją małą Vi fascynacją światem mody i jak dziś zapytacie Vi kim chce zostać w przyszłości odpowie, że stylistką:) Cóż jakoś mnie to nie dziwi... bo Agata, to cudowna osoba... i znając jej sumienność, warsztaty były przeprowadzone na najwyższym poziomie. Czekamy następnych i wszystkim plecamy








fot. Caribu

P.S. Ciociu Agato, pan wujek będzie dobrym tatą...Vi wciąż wspomina jak miły wujek jej pomagał i jak to mówi mogła na niego liczyć:)

2 komentarze :

  1. To ja już wolę stylistkę od modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Im później wprowadzi się dziewczynkę w świat mody i kultu ciała tym lepiej. Jak dla mnie bez sensu

    OdpowiedzUsuń