Related Posts with Thumbnails

kalejdoskop myśli

Nie wiem, czy powstanie dziś post wieczorowa porą, bo mam plan ( tak, mimo bez sensu planowania, popełniłam dziś plan), zrelaksować się w wannie z gorącą wodą, dużą ilością piany i Wielkim Gatsby w tle... A skoro dzieciaki i pan mąż śpią piję zieloną herbatę i piszę do Was...
Czas płynie,ja stoję w miejscu. Dzieci upalne zrzędy, za to mama, w refleksyjnym nastroju... Igor dla odmiany znów cierpi z powody ząbkowania, Vi strzela fochy od rana... Nowe perspektywy, światełka w tunelu, klucze do nieotwartych jeszcze bram... Burzowe błyski, pomysłów przebłyski...
Pensjonarskie kołnierzyki, spirulina, odrosty, zdarty lakier na paznokciach... Przed oczyma obrazki, ilustracje zakłamania, babskiej zawiści i tyłka obrabiania, za plecami knowania... Życie... Niewyregulowane brwi, sublimacja, błędy wychowawcze, empatyczna edukacja... Pagórki, zakręty, wzloty, upadki, dylematy każdej matki. Miłość platoniczna, mamona, piwo wieczorowa porą i dieta arbuzowa... Bakłażanów grillowanie, niestrawne myśli, zgaga emocji...
Czas ucieka, przecieka... mija mnie...mija szybciej niż ja przemijam. Pewnych decyzji nie podejmę,bo nie umiem... bo w moim życiu paradoksalnie, nie ja jestem najważniejsza... Ambiwalencja stosowana, peeling myśli, odsysanie tłustych nadziei. Brudów pranie, wywlekanie...Życie...Trud istnienia...nieznośne obcieranie butów.


6 komentarzy :

  1. kobieto, czytam ten post raz za razem. Jest piękny, prawdziwy, poezja, balsam dla mojej duszy, moje problemy ubrane w słowo. dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam jakby o sobie...nie mam 30lat,troje dzieci i takie przezycia za soba,ze chwilami sama nie wierze....a czas tak mija szybko...dzien za dniem ucieka a ja stoje w miejscu chyba....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie dobrane slowa prawdziwa poetka piszaca ubierajaca w slowa życie...pozdrawiam Aniu...jestes bardzo ambitna i chyba sytuacja w której jestes niestety utrudnia ci na zrealiziwanie siebie na powrót do tego jak było...tak to już jest jak w naszym świecie pojawiają się dzieci...wszystko się zmienia...ale wiesz mi powinnas być dumna z siebie masz to co najważniejsze....a i tak jestes aktywna zawodowo...mogło być gorzej

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubie lecha pyszny jest cytrynowy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o żesz. staram się oszukiwać sama. ale kurde te brwi i lakier zdarty.....
    taka gówniana prawda.
    czasami człowiek zupełnie niespodziewanie odkrywa w zupełnie niespodziewanym miejscu bratnią duszę. czyta się cudze słowa i jakby kurde z własnych ust wychodziły.
    .........................

    OdpowiedzUsuń
  6. bo czasem najtrudniej ubrać słowa... a gdy już to zrobisz... możesz na to spojrzeć z innej perspektywy:)

    OdpowiedzUsuń