Related Posts with Thumbnails

FOTOMIGAWKA

Dziś dla odmiany fotomigawka z przypisami...czyli co się u nas działo ostatnimi czasy w fotograficznym skrócie:)

1. Po ponad roku od samodzielnego strzyżenia, fryzura Vi nabiera kształtu...
2. Fascynacja wampirami, anatomią i zoombie trwa...cóż z tej mojej córki wyrośnie...oby nie dr Frankenstein:)
3. Nie możemy się doczekać nowego odcinka Księżniczki Zosi, więc w ruch poszły kolorowanki z ulubioną księżniczką.
4. Pacynki z pracowni pani Joanny Kirzenkowskiej skradły nasze serca:)
5. Igor testuje nowy fotelik  Turno Sport od Caretero i awansował na siedzenie pasażera...
6. BibiDreams nasze ukochane zrobiło nie lada niespodziankę i bluza mint taste na urodziny przybyła do Igora
7. Zbiory lawendy są , to i  bukiet zawitał w nasze progi, buziaki  Lawendowe Pole:)
8. Mały remanent w pokoju dzieciaków był i pompony od Love&Love w końcu znalazły swoje miejsce
9. Babski wypad do Olsztyna z Vi skończył się zakupem kolejnej pary butów, dla mojej obuwniczej fetyszystki, bo załapała nas burza i totalnie przemoczonych trampek Vi nosić nie chciała...
10. Wróciły upały, to i wróciły sałatki...roszponka i grillowany bakłażan plus prażone awokado my love...
11. Vi wybrała mi zegarek...z musu... gdy wybrałyśmy się do Olsztyna mój telefon odmówił posłuszeństwa... Vi na warsztaty, a ja obgryzanie paznokci pod punktem napraw... wbrew pozorom powrót do domu busem bez telefonu w burzę mógł być hardkorowy..biedniejsza o 50zł odzyskałam telefon i dowiedziałam się, że moje nowa mądra lumia lubi tracić pliki systemowe i to się zdarza, a gwarancja nie obejmuje bo po wgraniu pliku nie do wykrycia...
12. Plastikowa zastawa z Wadera połączyła me dzieci we wspólnej zabawie, Igor zafascynowany łyżeczkami i kubkami, a Vi w końcu ma dla kogo gotować:)
13. Przeprowadzka Igora do pokoju została wcielona w życie
14. Jak Vi nie zostanie dr Frankenstein to zawsze może zostać stylistką, bo po warsztatach u cioci Agaty z Caribu odkryła drzemiący w niej potencjał
15. Igor potwierdza kosmetyki PAT&RUB po spożyciu w dopuszczalnych dawkach nie wywołują rewelacji żołądkowych:)
16. Dziadkowie zakupili dzieciakom łóżko piętrowe... nauka samodzielnego spania w oddzielnym pokoju...łatwa nie jest...Igor migruje, ja go odnoszę, o śnie ciągiem mogę zapomnieć... a raz nawet z nim zasnęłam...
17. Bób...kochamy
18. Syn mój lubuje się ostatnio w książkach i autkach i palmie playschool...
19. Podjęłam decyzję będę blogować dalej... szybciej celebrytką niż blogerką zostanę, nie czuję więzi z blogerskim światem, a le lubię to co robię, poznaję coraz więcej blogujących mam w realu ( nie umiem zabierać wirtualnych znajomości), dostałam od Was wiele ciepłych maili...i tak chcę robić to dalej, po swojemu, dla siebie, dla Was...
20. sezon arbuzowy rozpoczęty
21. Rysunki Vi ewoluują
22. Vi odkryła również nową miłość PUZZLE,
23. Igor skończył roczek
24. Zbieram się do rozmowy pt: Dlaczego mama nie je mięsa
25. Klamka zapadła zakupiłam bilety 14 lipca Warszawo przybywam, Poliszmama już nie mogę się doczekać spotkania...
26. Kapele błotne...moje dzieci uwielbiają
27. Igor dołączył do grona dwunożnych, chodzi...i wszędzie go za dużo...

0 komentarze :