Related Posts with Thumbnails

Czego o mnie nie wiecie 2


Druga tura Waszych pytań. Wiecie... dziękuję Wam za chwilę refleksji nad własną osobą...

1. Jesteś wegetarianką, w ciąży też nie jadłaś mięsa?
Nie jadłam, jestem przykładem dwóch wegetariańskich ciąż. Wyniki badań miałam świetne, o wiele lepsze niż zazwyczaj, bo chyba podświadomie chciałam dostarczyć dzieciom wszystkiego, co niezbędne do prawidłowego rozwoju.

2. Jakie blogi czytasz, które są Twoje ulubione?
Tak naprawdę nie czytam blogów:) zaglądam na blogi osób, które poznałam, które lubię i zżera mnie ciekawość, co u nich słychać... Pierwszym blogiem, na który trafiłam był blog Hafiji i darzę, go ogromnym sentymentem, a autorkę prywatnie podziwiam za misję propagowania karmienia piersią, tajemnicą nie jest, że uwielbiam Alę Poliszmamidzieciole, śledzę blogi moich licealnych koleżanek, bo kilka z nich bloguje... Mam kilka blogów, na które regularnie zaglądam i nie sa bynajmniej parentingowe Jadłonomia, Venila Kostis, Kameralna, Malvina Pe... I swojego bloga bardzo lubię :)

3. Czy Twoje dzieci jedzą parówki?
hahahaha:) Tak, choć nie są one podstawą ich diety:) Wybieram, te z zawartością mięsa przynajmniej 82%, a na talerzu obok parówki są jeszcze warzywa.

4. Mam wrażenie, że na siłę starasz się być wyzwolona, za aborcją, masturbacją, gender. A co jakby Igor został "gejem", a Vi zaszła mając 15lat w ciążę i dokonała aborcji, nie czułabyś się winna? Dalej byłabyś taka wyrozumiała?
Dzieci kocha się mimo wszystko, a nie ponieważ... więc dalej bym kochała moje dzieci i je wspierała. Propagatorką masturbacji nie jestem, aborcja to prywatna sprawa kobiety i decyzja bardzo trudna, a o gender radzę poczytać wartościową literaturę tematu.

5. Jesteś szczęśliwa?
Nie jestem nieszczęśliwa.

6. Nie boisz się pokazywać wizerunku swoich dzieci w sieci?
Jestem świadoma zagrożeń i staram się szanować wizerunek moich dzieci, nie umieszczam zdjęć intymnych, takich których mogliby się później wstydzić, lub takich które mogłyby wywołać nienaturalne poruszenie. Selekcjonuję zdjęcia, które pojawiają się na blogu.

7. Kreujesz Wasze życie pod publikę?
Nie. Nie widzę potrzeby w budowaniu fałszywego wizerunku i mam nadzieję, że moi czytelnicy właśnie dlatego przy mnie są. Najgorsza prawda, jest lepsza od kłamstwa... tak mnie mama nauczyła.

8. Czytałaś Anię z Zielonego Wzgórza?
Proste:) Miałam całą kolekcję na półce... imię zobowiązuje :)

9. Jak Twoje małżeństwo znosi dzieci przychodzące w nocy do łóżka?
Na pewno nie ucierpiało przez Igora, który regularnie nas nawiedza w nocy... Małżeństwo i jego kondycja nie ogranicza się do łóżka, a sprawy łóżkowe już dawno wyprowadziliśmy z sypialni, potrzeba matką wynalazku, a przy dwójce dzieci o intymność trzeba trochę powalczyć :)

10. Czy Viki i Igor są grzeczni?
Jak wszystkie dzieci potrafią dać w kość, wyprowadzić mnie z równowagi... "grzeczność" to pojęcie względne. Są idealni dla mnie...

11. Naprawdę nie dałaś dzieciom nawet klapsa? Nie krzyczysz, nie karzesz?
Naprawdę nie biję dzieci, bo nie uznaję przemocy, krzyk jest objawem mojej słabości, frustracji i się zdarza i zawsze jest mi wstyd, źle i dzieci przepraszam, nie stosuję kar bo one niczego dziecka nie uczą i nie załatwiają problemu, który wyniknął

12. Studiowałaś pedagogikę, czujesz się wykształcona do bycia mamą?
Zdecydowanie NIE. Studia pedagogiczne i macierzyństwo, to dwie różne sprawy... Jest teoria, jest praktyka i jest miłość... Można mieć dyplom z pedagogiki i jako matka sobie nie radzić

13. Viki jest bardzo ładna i fotogeniczna, nie myślałaś żeby zrobić z niej modelkę, zgłosić ją do reklamy?
Myślałam, zwłaszcza, że dla mnie moja córka jest najpiękniejsza :) Ale chyba wolałabym, żeby ktoś ją zauważył:) Mieszkamy na wsi castingi, to wyjazdy... męczące dla dziecka, Viki chyba nie do końca też by chciała... jeszcze nie jest na etapie chcę być modelką...

14. Zastanawiam się nad udziałem w Konferencji Bliskości. Warto wydać tyle pieniędzy?
WARTO. Teraz jeszcze jest taniej, to dobrze zainwestowane pieniądze, naprawdę, czas spędzony wśród osób, które myślą, czują i wychowują dzieci w duchu RB, to piękny i wartościowy czas.

15. Jaki jest Twój znak zodiaku i czy czytasz horoskopy?
Jestem zodiakalnym koziorożcem. Horoskopy... jak są pomyślne chętnie czytam... tych złych wiadomości nie przyjmuję do wiadomości.

16. Nie wstydziłaś się występować w bodypaintingu?
Nie. Rozróżniam nagość intymną i ciało "ubrane" w makijaż dla sztuki. Nasza makijażystka jest świetna i dobrze pomalowany biust z łatką lycry przykrywającą sutek jest idealnie wkomponowany w makijaż i praktycznie nie widoczny.

17. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz? Twoje marzenie się spełniło?
Chciałam być zapaśnikiem sumo, potem dobrą czarownicą hodującą kury, potem to już po prostu szczęśliwym człowiekiem i moje marzenie spełnia się każdego dnia

18. Jak nie blog, to co? Chyba nie będziesz pisać w nieskończoność?
Tego nie wiem. Blog ewoluuje ze mną, może jak dzieci podrosną będę pisać o czymś zupełnie innym? A może niedługo wystartuję z nowym projektem i na nim się skupię. Nie mam planu na przyszłość do odhaczania.

19. Pokażesz jakieś swoje zdjęcia? Bo na blogu pojawiasz się od niedawna i rzadko. 
Proszę bardzo:



część pierwsza tutaj

0 komentarze :