Related Posts with Thumbnails

Przegląd kosmetyczki 3


Dziś wszystko z innej bajki, ale co tam... w końcu nie jestem blogerką kosmetyczną i liczę na wasze komentarze i rady... Jak każda kobieta mam pełna szafę i nie mam się w co ubrać, a jak idę do drogerii nigdy nie wychodzę z pustymi rękami... choćby saszetkę maseczki z promocji muszę kupić... tak mam.

Lekkie mleczko do ciała z aloesem i olejem arganowym, pachnące orzeźwiająco cytrusami. Formuła mgiełki sprawia, że użycie mleczka jest wygodne, a wchłanianie w skórę natychmiastowe. Na leniwe smarowanie idealne

Naturalny preparat ziołowy dla wzmocnienia włosów, zapobiega ich wypadaniu. Eliksir regeneruje mieszki włosowe, powstrzymuje nadmierne przetłuszczanie się skóry. Nie podrażnia skóry, nie wywołuje niepożądanych efektów ani zmian skórnych. Wzmacnia włosy, zmniejsza łupież i łojotok prowadzący do przedwczesnego wypadania włosów.Koszyczek rumianku, podbiał zwyczajny, kiełki pszenicy, kłącze tataraku. Używam i mam nadzieję, ze zniszczone po dwóch ciążach i domowym farbowaniu włosy się odbudują, nie obciąża moich włosów ze skłonnością do przetłuszczania.

Łagodzi skutki ukąszeń przez owady oraz po oparzeniu pokrzywą. Zawiera rumianek i aloes, które kojąco działają na skórę. chłodzi i pielęgnuje skórę, z rumiankiem i aloesem. Na wsi zawsze jest na wyciągniecie ręki...

Skóra jest odświeżona i oczyszczona, gładka i miła w dotyku oraz przyjemnie pachnąca.

Powiedzmy, że jak pomaluje paznokcie, to nie odpryskują mi po pierwszym zmywaniu i mogę się cieszyć pomalowanymi paznokciami nie sfatygowanymi domowymi obowiązkami.

Intensywna pielęgnacja wyszczuplająca na noc. Mam skłonność do cellulitu i masując się wieczorem z mam wrażenie, ze robię moim udom dobrze, preparat ładnie wygładza i uelastycznia skórę.



0 komentarze :