Related Posts with Thumbnails

Kolorowy Świat Bambino


Nie wiem jak Wy, ale ja myślę dziecięcy rysunek i widzę oczyma wyobraźni kredki Bambino. Wspomnienie dzieciństwa, szkolnego piórnika, laurki na Dzień Mamy i całej niebieskiej kredki zużytej, by oddać błękit nieba... Pierwsze kredki, które kupiłam Vi i które pewnie kolorują świat w niejednym z polskich domów... Firma St-Majewski, producent kredek Bambino ma 125 lat... łączy pokolenia, kredki Bambino nosili w piórnikach moi rodzice, czyli dzieci moich dziadkowie... pamiętam je ja, mój rocznik, moje młodsze siostry i znają je moje dzieci... Kultowe kredki, kawał historii.


Vi uwielbia malować, blok kredki i nie ma dziecka. W twórczym akcie maluje księżniczki, kwiaty, rodzinne portrety... i strasznie się denerwuje, gdy młodszy brat jej kredki podbiera... Igor na razie jest monotematyczny, jego modern art skupia się na fraktalnych bazgrołach, abstrakcyjnych bazgrotach.


Świat dziecka zaklęty w obrazkach. Parzę na kolejne wielkie małe dzieła sztuki i uczę się jak moje dzieci postrzegają świat. Oni wyrażają swoje emocje plastyczną zabawę, ja wieszam na lodówce kolejne obrazki, z rozczuleniem oglądam koślawe laurki i chowam do teczki z rysunkami. 


Vi pierwsze kredki dostała, gdzieś w okolicach 12 miesięcy, dla Igora kredki to codzienność, bo od maleńkości widział, jak starsza siostra rysuje. Papier do malowania kupujemy ryzami... kolorowanki, malunki, rysunki, to kwintesencja dzieciństwa. "Kolorowe kredki w pudełeczku noszę. Kolorowe kredki bardzo lubią mnie. Kolorowe kredki, kiedy je poproszę, namalują wszystko, to co chcę. Namalują domek. I na płocie kota. I wesołe słonko na pochmurne dni. A gdy w Kosmos lecieć przyjdzie mi ochota, prawdziwą rakietę namalują mi. "


Rysowanie rozwija twórcze myślenie. Kredki dają dzieciom niesamowite możliwości. Maluchy mogą rysować wszystko, co podpowiada im wyobraźnia, przelewać swoje emocje na papier i ćwiczyć motorykę rączki. Przyjemne z pożytecznym i nie da się zaprzeczyć, rysowanie sprawia dzieciom wiele radości. Podobno nasze konsumenckie preferencje w dużej mierze kształtuje przyzwyczajenie, wybieramy produkty, które, znamy, którym ufamy, do których mamy sentyment... Produkty Bambino, to 125 lat tradycji i zaufanie mam i tatusiów, którzy w gąszczu produktów papierniczych, wybierają dla swoich dzieci produkty Bambino. Kredki, farby, plastelina, bloki, wycinanki... 


Lubicie produkty Bambino? Wybieracie je dla swoich małych artystów? Już niebawem będę miała dla Was niespodziankę, konkurs plastyczny. Do wygrania będą papiernicze zestawy od firmy St-Majewski, producenta kredek Bambino. Wasze dzieci, będą miały okazję wygrać świetne przedszkolne/szkolne wyprawki...








0 komentarze :