Related Posts with Thumbnails

WSPOMNIENIE WAKACJI- KONKURS PLASTYCZNY

Vi uwielbia malować, farbkami, kredkami, brudnymi paluszkami... kolorować kolorowanki i tworzyć rodzinne portrety... jakiś czas temu pisałam Wam o jej ulubionych farbkach w sztyfcie Playcolor, dziś mam dla Was konkurs plastyczny. Mała artystka z morskich głębin Rybenia ciekawa jest Waszych wakacyjnych wspomnień...  


Już za za chwilę, za momencik zabrzmi pierwszy dzwonek. Koniec wakacji, jesień zbliża się nieubłaganie... Wakacje stanął się wspomnieniem zaklętym w promykach słonka, ciekawa jestem jak Wasze dzieci spędziły lato. Farbki, kredki w dłoń i niech powstaną piękne prace- wspomnienie wakacji. Czekam na prace plastyczne Waszych pociech ( konkurs dla dzieci 3-10lat), tą która urzeknie mnie i Vi nagrodzimy razem z Rybenią zestawem 12 farb w sztyfcie Playcolor. Zdjęcia prac nadsyłajcie na adres klimaty.dzieciece@gmail.com z  w tytule wiadomości wpisując - konkurs plastyczny, w treści- imię i wiek dziecka plus nick pod jakim obserwujecie mojego bloga ( konkurs wyłącznie dla publicznych obserwatorów). Na prace realizujące temat WSPOMNIENIE WAKACJI, czekam do 10.09.2013, wszystkie prace zostaną opublikowane w galerii konkursowej na blogu, a wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 13.09.2013










 











GRATULUJĘ! Komisja konkursowa w składzie Vi, Rybenia i ja długo obradowała, ponieważ dostaliśmy tyle pięknych prac nagrodzone zostały 3 , nagrody dobrane będą do wieku laureatów.
Nagrodzonych proszę o przesłanie danych do wysyłki nagrody na : klimaty.dzieciece@gmail.com

0 komentarze :