Related Posts with Thumbnails

ALFABET MATKI

Dziś mała zapowiedź... od kilku dni knuję w mej głowie misterny plan... wiecie podczas 7 godzinnej podroży pociągiem rożne rzeczy przychodzą człowiekowi do głowy... Więc tak, gdzieś na wysokości stacji Włoszczowa Płn. postanowiłam wprowadzić na blogu nowy cykl... Przez ostatnie dni idea dojrzewała w mojej głowie... przepoczwarzała się, nabierała formy... Ja nie czuję się autorytetem, ani poczytnym publicystą, ale jak mam temat, to lubię pisać... i  niezmiernie cieszą mnie głosy, że Wy lubicie to czytać:) Więc, od jutra zaczynając, ruszam z coniedzielnym cyklem " ALFABET MATKI". Krótkie mamy Ani przemyślenia, macierzyństwo alfabetycznie usystematyzowane. Wszystkie ważne pojęcia, które definiują nasz świat po pojawieniu się dziecka... ale również pojęcia te mniej ważne, te zupełnie bez znaczenia, które każda mama znać powinna:) Macie pomył na hasło, temat przewodni wpisu z cyklu piszcie w komentarzach pod tym postem, chętnie włączę je do "słownika".


2 komentarze :

  1. A jak aborcja poproszę

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, tego hasła się obawiałam, ale postaram się wypowiedzieć w temacie...

    OdpowiedzUsuń