Related Posts with Thumbnails

MAUA MODA

Cieszący się Waszym ogromnym zainteresowaniem konkurs z Maua Moda trwa... więc przydałoby się napisać słów kilka o sprawczyni całego zamieszania:)


Maua Moda to raczkujący "maminy" biznes. Mama Marta szyciem zajmuję się od niedawna, głównie są to ubranka dla dzieci i niemowląt z bardzo wygodnej dzianiny dresowej. Ubranka nie krępują ruchów są wygodne przez to dzieci czują się w nich bardzo swobodnie a jednocześnie wyglądają modnie. Ubranka są pełne prostoty i uroku, a inspiracją do działania jest synek pani Marty Filip... Ubranka szyte przez mamę, dedykowane dzieciom, inspirowane synkiem...


Maua Moda jest bardzo skromna i onieśmielona Waszym zainteresowaniem jej ubrankami... ale chyba wszyscy będziemy zgodni, że ma się nie poddawać, zakasać rękawy i  szyć, szyć i jeszcze raz szyć:)!

"Maua Moda to projekt nowy, wszystko zaczęło jakiś miesiąc temu... odłożyłam trochę gotówki i zastanawiałam się jak to zainwestować... buty... torebka... może jakieś ciuchy... bez sensu... zawsze chciałam mieć maszynę do szycia... coś przeszyć, zaszyć, wyjreować... Filipowi uszyć poszewki może jakieś zasłonki itd. Trochę zachęciła mnie koleżanka, trochę ja sama czułam  nieodpartą potrzebę... KUPIŁAM.  Uszyłam pierwszą bluzkę i spodnie dla Filipa bo zawsze chciałam kupić alladynki i oczywiście nigdzie nie było... co z tego, że uszyłam jak w ten sam dzień się wszystko popruło... ale co tam jestem silna i się nie poddaje! Trening czyni mistrza, bez pracy nie ma kołaczy... I tak po tygodniu szukania inspiracji w hurtowni kupiłam dzianinę dresową i się zaczęło! Dla mnie, dla Filipa z dedykacji dla najmłodszych- małych  tak po prostu." 




0 komentarze :