Related Posts with Thumbnails

Kids Konserve ekologiczna torba termiczna

Upały szaleją, dają się we znaki, wielogodzinna podróż pociągiem, którą ostatnio odbyliśmy była wątpliwą przyjemnością... Kto podróżuje z dzieckiem, wie że toboły i tobołki mnożą się, a prowiant dla 4 osób to pokaźnych gabarytów i ciężaru tobół... Kanapeczki, jogurciki, owoce, przekąski, napoje... i przy 30 stopniowym upale, temperatura odczuwalna w pociągu około 40, wszystko by w łeb wzięło... jednak na szczęście są sprytne wynalazki,  turystyczne lodówki, albo termotorby... I właśnie eko torba z izolacją termiczną Kids Konserve uratowała mi życie, bo Igor żarłok straszny i jego ulubione jogurty podczas podróży musiały być:) ( a gdyby, go zabrakło, biedna ja i współpodróżni:)


Eko torba z izolacją termiczną Kids Konserve, jest wykonana ze 100% z nietoksycznego PET z recyklingu. Powstała z przetworzonych plastikowych butelek, co jest wspaniałym dowodem na to, że recykling ma sens... z resztą, kto by pomyślał, że ta zgrabna, estetyczna torba w poprzednim wcieleniu była plastikowa butelką:). Torba jest mała i zgrabna, bardzo ładna... idealna na piknik, wycieczkę, na plażę czy inne wyjście, gdy temperatura na zewnątrz jest wysoka, a my chcemy zachować świeżość pokarmów. Myślę, że idealnie sprawdzi się jako torba na drugie śniadanie do szkoły. Do środka wkładamy żelowy wkład wykonany z polimeru sodu  i mamy mini lodówkę, która utrzyma nasze jedzenie w chłodzie przez około 5-8 godzin w zależności od temperatury na zewnątrz. Torba jest zaopatrzona w pasek z regulacją długości możemy ją nosić na ramieniu, trzymać w ręce lub powiesić na wózku. Dla mnie ważne jest, że torba jest ekologiczna nie zawiera bisfenolu A, ftalanów, PCV i ołowiu, wewnętrzna izolacja stworzona z nietoksycznego polietylenu. Nie mówiąc o tym ze łatwo ja utrzymać w czystości, nadaje się do mycia ręcznego w wodzie z mydłem, natomiast w przypadku uporczywych plam można ją uprać w pralce w możliwie najniższej temperaturze i wysuszyć na powietrzu. Jest stosunkowo niewielka więc idealnie nadaje się na prowiant dla 1 dziecka ( zmieściłam dwa jogurty, dwa soczki w kartoniku, dwie mleczne kanapki i zostało jeszcze miejsce na jogurt dla taty:), tym bardziej , że zamykający rzep, choć mocny jest idealnym rozwiązaniem dla dziecięcych rączek.


Żelowy wkład znalazł również inne zastosowanie podczas naszej podróży... Nie żebym podważała zgrabność mojej córki, ale gdy Vi zapomni się w szale wygłupów to... wypadki się zdarzają... i zimny wkład poszedł w ruch jako okład na obite czoło...

Zdecydowanie jest to jeden z tych gadżetów, bez których można żyć, ale zdecydowanie się przydają i bywają niezastąpione:) Ładna, zgrabna, poręczna, idealna dla aktywnych rodziców, przydatna podczas upałów.

Dziękujemy KrainieEkoZabawek, za udostępnienie torby na wakacyjne podróże

2 komentarze :

  1. a ja właśnie dziś w krainiezabawek.pl złożyłam zamówienie na termobutelkę i eko torebkę śniadaniową :)

    ale qrcze! ta torba też mi się podobaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy termo bidon i butelke i sprawdzają się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń