Related Posts with Thumbnails

Fotoksiążka PRINTU pomysł na foto pamiątkę

W dobie cyfryzacji wspomnień, drukowane fotografie odchodzą do lamusa... Portale społecznościowe zamieniamy w darmowe hostingi zdjęć, wspomnienia przechowujemy w formacie jpg w folderach komputera... Dzięki rozwojowi fotografii cyfrowej każdy z nas wykonuje setki zdjęć... zdjęć które gromadzimy, w których gąszczu giniemy i do których, tak naprawdę rzadko zaglądamy. Gdy zostaliśmy rodzicami aparat jest zawsze w zasięgu ręki, upamiętniamy ważne chwile, których jest bez liku, dziadkom i pradziadkom drukujemy zdjęcia, kalendarze z wnuczętami, magnesy na lodówkę... Ostatnio zapragnęłam wydrukować kilka zdjęć sobie ku pamięci i zanim dokupiłam do nich album dzieci je tak wymięły i wyoglądały, że już album był nie potrzebny... a swoja drogą znaleźć taki album jak bym chciała , to chyba nierealne, bo kto dziś kupuje albumy?

Gdy dziś kurier przywiózł moje fotoksiążki, wzruszyłam się... i cieszyłam jak dziecko... Od dawna marzyłam, o tym by wspomnienia ubrać w jakąś piękną formę... Mieć namacalną pamiątkę mijających chwil... Uporządkować miliardy zdjęć, zagubione w folderach... Fotoksiążka to nic innego, tylko nowoczesny i oryginalny album ze zdjęciami, alternatywny pomysł na nadanie wspomnieniom niepowtarzalnej i indywidualnej formy... Jako nastolatka pisałam pamiętniki, prowadziłam notesiki, do których wklejałam rożnej maści pamiątki, bilety z teatru, kina, ulotki, fotki... Dziś tworzę kolarze, cyfrowe scrapbooki, piszę bloga... inna jakość, ale wciąż o to samo chodzi... by zachować wspomnienia... Bo z czasem pamięć zawodzi, a chwile zaklęte w fotografii, zanotowane na marginesie trwają... Fotoksiążki to idealny sposób na uwiecznienie najpiękniejszych chwil na całe życie. Taki spersonalizowany fotoalbum z wakacji, ślubu, okresu ciąży, czy innych znaczących dla nas wydarzeń to naprawdę fajna alternatywa przechowywania wspomnień:) Fotoksiążka to profesjonalnie wydrukowany i oprawiony album z Twoimi zdjęciami, stworzony przez Ciebie i według Twojego pomysłu sentymentalna pamiątka dla całej rodziny. Pamiątka pięknie wydana i na lata. Ja się dziś wzruszyłam przeglądając karty książek, które tydzień temu tworzyłam, dzieci były zachwycone oglądaniem wakacyjnych zdjęć i siebie, nie na monitorze komputera, a w książce i na dodatek w dużym formacie... Coraz więcej Polaków przekonuje się, że albumy na zdjęcia można zastąpić piękną fotoksiążką z własnych zdjęć i tekstów. Myślę, że to idealny prezent na gwiazdkę dla dziadków i chyba w tym roku zamiast kalendarzy dostaną pod choinkę albumy z ukochanymi wnuczętami. Nawet oczyma wyobraźni widzę jak się cieszą, wertują kartki i jak im się łza w oku kręci, że dostali coś tak pięknego. Fotoksiążki drukowałam w printu.pl i naprawdę są piękne... dla mnie idealne, takie jak sobie wymyśliłam,  zaprojektowałam... Płócienna oprawa, duży format, matowe zdjęcia, wysokiej jakości papier fotograficzny. Sam akt tworzenia fotoksiążki jest prosty, przyjemny i daje ogromną satysfakcję, gdy już wszystkie zdjęcia i opisy ustawimy wedle naszego zamysłu... Firm oferujących fotoksiążki jest wiele, ja polecam tą którą sprawdziłam...
Fotoksiążka PRINTU to profesjonalnie wydrukowany i oprawiony album z Twoimi zdjęciami, stworzony przez Ciebie i według Twojego własnego pomysłu. Możecie mi wierzy lub nie, ale tworzenie fotoksiążki PRINTU jest świetną zabawą i świetną okazją do uporządkowania swoich zdjęć. Fotoksiążka to wspaniała alternatywa dla folderów ze zdjęciami, tradycyjnych albumów oraz poniewierających się wszędzie odbitek zdjęć. Każdy z przyjemnością ją obejrzy, a my będziemy mieli piękną pamiątkę na długie lata! Aby stworzyć fotoalbum PRINTU wystarczy: 
  • dostęp do swoich zdjęć – można dodać je z dysku, Facebooka, Naszej Klasy, Instagramu czy Pisasa Web, 
  • dostęp do Internetu i odwiedzenie strony www.printu.pl, 
  • chwila wolnego czasu. 
Aby zaprojektować swoją fotoksiążkę wystarczy założyć konto w serwisie printu.pl- https://printu.pl/rejestracja/ i skorzystać z prostej i bardzo intuicyjnej aplikacji.




Na początek musimy zwizualizować swoją fotoksiążkę, zastanowi się jak ma wyglądać... a jest w czym wybierać. Musimy wybrać format, który spełni nasze oczekiwania. Zadecydować o wykończeniu. Spośród dostępnych rodzajów okładek wybrać tą, która najlepiej pasować będzie do naszej Fotoksiążki. Wybrać rodzaj papieru... Jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach...


Po wstępnych ustaleniach, przystępujemy do właściwej kreacji fotoksiążki, w aplikacji PRINTU. Ogromną zaletą, która wyróżnia PRINTU na rynku jest własny, autorski program (edytor PRINTU), dostępny na stronie WWW – jest on prosty, czytelny i łatwy w obsłudze – samodzielnie i bez przeszkód stworzymy naszą Fotoksiązkę. Na początku pojawią się nam krótkie graficzne podpowiedzi, wskazujące ważne miejsca w aplikacji. Dzięki opcji auto-książki, po dodaniu zdjęć, wybraniu sposobu sortowania i ilości stron, program sam rozmieści je w książce. Propozycję, którą zobaczymy na monitorze komputera możemy dowolnie edytować (np. dodając teksty, zmieniając układy) lub wysłać do druku w wyświetlonej postaci. Ważne jest, żeby przygotować sobie zdjęcia w dobrej rozdzielczości, potem to kilka minut i można nacisnąć złóż zamówienie i czekać kuriera:)






A gdybyście chcieli, fotoksiążkę PRINTU możecie wygrać TUTAJ.

6 komentarzy :

  1. Fajna sprawa taka książka. Oryginalna pamiątka. Sama zrobiłam taka książkę dla nas i jeszcze 2 dla dziadków jako prezenty na święta. Juz 2 lata maja te książki i pokazują znajomym, którzy ich odwiedzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje linka do konkursu w którym można wygrać printu.

    Świetny pomysł z tą fotoksiążką! Muszę taką mieć! Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł jak będę miała chwilę muszę powybierać zdjęcia i też taką zamówić, wspaniała pamiątka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje książki, ta pierwsza ma cudną okładkę. Marzy mi się taka książka. Chyba najwyższa pora bym się za to zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza jest bardzo prywatna... z najważniejszymi momentami od początku wspólnej drogi mojej i mego męża, kolaże z ciąży, narodzin Vi i Igora... okładkę musiałam zrobić pasującą...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna pamiątka, piękne te fotoksiążki, drogie, ale chyba warto. Z drugiej strony jak policzyć odbitki i ładny album to ja wolę książkę

    OdpowiedzUsuń