Related Posts with Thumbnails

IKEA dla dzieci

Co roku wyczekuję nowego katalogu Ikei... takie zboczenie:) Uwielbiam wertować kartki, podglądać pomysły... to trochę tak jak, gdy byłam dzieckiem i wertowałam opasłe katalogi domu wysyłkowego Quelle. Po niemiecku, milion stron z pięknymi rzeczami... W tym roku katalog Ikei nie znalazł się w mojej skrzynce:( Dostępny od 26 sierpnia... od wczoraj w pdfie na moim komputerze. To nie to samo muszę poprosić kogoś żeby mi wysłał wersję papierową skoro na moją wioskę katalogów nie dostarczają:) Lubię Ikeę za przystępne ceny i prostotę. Za kawę z pączkiem i korzenne ciasteczka. Za musztardę i łososia:) Szkoda, ze nie jest tak blisko jak Biedronka:)







Po szybkim rekonesansie już wiem,, że najbliższa wizyta w krakowskiej Ikei ( termin bliżej nieznany, ale kto zabroni pomarzyć?) nie obejdzie się bez zakupów:)
1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/



0 komentarze :