Related Posts with Thumbnails

Top 15 aplikacji na Windows Phone'a

Nie jestem uzależniona od telefonu.... o co to, to nie! Ale jakoś tak bez telefonu, jak bez ręki. Moja mała stacja dowodzenia światem... Wszystko, co do pracy i rozrywki potrzebne w komórce... Zawsze miałam najzwyklejsze w świecie, proste w obsłudze telefony. Bez dotykowego ekranu, wifi i szmerów bajerów, potem zapragnęłam mieć Iphona, a potem zadzwoniła pani z salonu play'a, że ma dla mnie świetną ofertę- nokia lumia 720 za złotówkę. Połasiłam się, bo akurat mój dotychczasowy telefon zbliżał się do końca gwarancji i czułam, że jak stuknął mu dwa lata wszystko zacznie się psuć. Nokia, cóż Nokia dobra firma, i opanowałam już obsługę starszych modeli... zgodziłam się... Szybko przekonałam się, że smartfon, czytaj Windows Phone, to jedna wielka pomyłka, ale co zrobić póki działa korzystam ( a kres bliski, bo ekran pęknięty, dotyk działa jak go czule potraktować i generalnie się zawiesza all the time).

W domu telefon służy mi do dzwonienia i awaryjnego sprawdzania maili, gdy dzieci oglądają bajkę na laptopie, ale gdy wyjeżdżam, to insza inszość, telefon jest centrum łączności ze światem. Jak ktoś ma Windows Phona czuje mój ból i wie jaki problem jest z aplikacjami, na te zacne telefony... zwłaszcza jak jesteś kobietą, blondynką i nowe technologie masz w głębokim poważaniu... Elektronika ma ułatwiać życie... takie moje zdanie w temacie.


Generalnie na Windows Phone'y jest zdecydowanie mniej ciekawych aplikacji niż na telefony z androidem... Moja córka oczywiście znalazła sobie miliard ciekawych gier i muszę je sukcesywnie usuwać... ale dziś post o aplikacjach, które ułatwiają mi życie, których używam codziennie, na których pracuję i rzeczywiście dają mi mobilność... Wybrałem piętnaście najlepszych, najbardziej praktycznych oraz najskuteczniej działających aplikacji, których po prostu używam... czyli w skrócie moje top 15 aplikacji na Windows Phone'a:

1. Gmail


3. 6tag
najbardziej funkcjonalną aplikacją do obsługi Instagram dla Windows Phone. Wiem cos o tym, bo przerobiłam ich wiele zdesperowana, by mieć Instagrama... Nieoficjalny klient Instagram, który udowodnił, że aplikacje tego typu potrafią być lepiej wykonane niż oficjalne

4. jakdojade.pl 
niezbędna, gdy jadę do Warszawy :) Podstawowa pozycja dla wszystkich podróżujących komunikacją miejską. Oficjalna aplikacja serwisu jakdojade.pl dla systemu Windows Phone. (obsługiwane miasta: Białystok, Bydgoszcz, Katowice (GOP), Gorzów, Grudziądz, Kraków, Łódź, Lublin, Olsztyn, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław)



aplikacja na Windows Phone, która pozwala mi zarządzać stronami na Facebooku. To dzięki niej jestem z Wami w kontakcie podczas wyjazdów


Program umożliwia szybkie i bezproblemowe dotarcie do najważniejszych ustawień sieciowych: tryb samolotowy,  Wi-Fi, Bluetooth, sieć komórkowa.


8. Kupony Rabatowe
Aplikacja zawiera aktualne kupony rabatowe do wykorzystania w McDonald's, KFC, Burger King, Subway, North Fish, Pizza Dominium.


9. Allegro


10. PDF Reader 







14. Pudelek


15. aplikacje bankowe


Na moim telefonie znajdziecie jeszcze TVNplayer, Blikom, Disqus, Office... ale bez nich mogłabym się obejść

0 komentarze :