Related Posts with Thumbnails

Dream Town Tamagotchi Friends



Jak ostatnio Wam wyznałam rodzina mi się powiększyła i mam dwa tamagotchi domagające się uwagi z mojej torebki... Vi za mała... ale chociaż opiekę nad swoim jajkiem powierzyła mi (w sumie dobrze wybrała, i cieszy mnie, że wg niej jestem najodpowiedniejszą do tej jakże ważkiej funkcji osobą), to uwielbia odwiedzać stronę internetową Tamagotchi Friends. Ze świata czarno-białego jajka do kolorowego świata na stronie internetowej wprowadza użytkowników tamagotchi kod, który znajdziemy w ikonce „DOOR”. W miasteczku TAMA, na monitorze komputera Vi czuje się pewniej, niż w opiece nad kultową zabawką. Bawi się, gra i oglądaj specjalne filmiki z bohaterami miasta. Tamagotchi w nowej odsłonie idzie z duchem techniki i może funkcjonować w wirtualnym świecie "Dream Town", gdzie mali przyjaciele mogą się spotkać on–line. W wirtualnym miasteczku na dziecko czeka wiele niespodzianek. Może poznać tam wszystkie Tamagotchi Friends i spędzisz czas z przyjaciółmi. Kod z zabawki natomiast umożliwia pobranie specjalnych prezentów dla Tamagotchi: akcesoriów, posiłków! Tamagotchimaniaków zabawka bowiem kusi w reali i w sieci:)


Moja córka na pamieć zna umieszczone na stronie filmiki... czeka na aktualizację i nowe odcinki, choć podejrzała już przygody Tamagaotchi Friends w wersji angielskojęzycznej.




Raz na jakiś czas przejmuje mojego laptopa, by udać się w podróż do miasteczka Dream Town. Odkrywa plansze, gra intuicyjnie, podąża za zieloną strzałką, czasem prosi by jej przeczytać instrukcję... Patrząc na to obiektywnie mam ma analogowe jajko, córka jak na dziecko XXI wieku przystało woli wersję wirtualną...


Zdobywanie punktów przyjaźni niestety idzie nam kiepsko... bo nie wiem czy pamiętacie, ale dzięki funkcji “bump” Tamagotchi może wysłać wiadomość tekstową do innego Tamagotchi, przekazać upominek a nawet się odwiedzić. Im wiecej “dotknięć” tym więcej zyskujemy punktów i nagród, a także rośnie wtedy wskaźnik najlepszych przyjaciół... Z drugiej strony  nie o to chodzi, świetnie się bawimy... Niby błahy frazes zabawka, która łączy pokolenia... a jednak... bawiła się mama, odkrywa zabawkę córka... a nawet czasem podkrada młodszy brat:)








A tak dla przypomnienia 3 zabawki Tamagotchi Friends do wygrania w naszym konkursie:) Zapraszam i ciekawa jestem reakcji Waszych dzieci na kultowa dla nas rodziców zabawkę:)

0 komentarze :