Related Posts with Thumbnails

Tancerki na eventy

Moi rodzice lekko ze mną nie mają... Wiadomo jak to rodzice chcieliby dla mnie najłatwiej, najlepiej... a tu ciągle jak mówi moja mama na łapu capu, na wariata, bez stałego dochodu, "normalnej pracy". Jak nie hipiska, to wegetarianka, jak nie feministka to aktywistka, jak nie artystka, to blogerka ( tego moja rodzina nigdy nie zrozumie... nie mam co się łudzić... no chyba, że zacznę na blogu zarabiać)... I na tej artystce się skupmy przez chwilę... Nie zostałam lekarzem, prawnikiem, ba! nawet farmaceutką nie zostałam a miałam predyspozycje... młoda, zdolna inteligentna... Z wykształcenia animator kultury, z zawodu mama, praktykująca kura domowa zajmująca się organizacją atrakcji artystycznych na eventy:)


Jedni wiedzą inni nie, ale mam trzecie dziecko:) czwarte jakby czasem pana tatę doliczyć:) Agencja Artystyczna Art Group SAO... kiedyś z ogniem albo w bodypaintingu występowałam dziś uskuteczniam tylko prace biurowe, zdalnie dogrywam szczegóły i wysyłam artystów na imprezy firmowe... Czym jest SAO? To grupa łącząca w sobie sztukę malarską, pasję ognia i wyjątkowych artystów. Pokazy fireshow, tancerki w bodypaintingu, lightshow, hostessy... Wszystko, czego dusza zapragnie i co może dozą artyzmu uświetnić eventy. Występy Sao Art odznaczają się wysokim kunsztem choreograficznym dając przy tym jednocześnie wrażenie spontanicznej inicjacji widza w świat tajemniczy i fantazyjny. Wariacje występów grupy są mieszanką bardzo wielu rodzajów sztuki czerpiących ze stylów: etnicznej afryki, orientu Indii, neoklasycyzmu a skończywszy na futurystycznym ujęciu spektaklu. Akty taneczne są ujęte dość progresywne dzięki czemu widzowie stale są zaskakiwani nowymi rozwiązaniami choreograficznymi... i mogłabym tak wychwalać nas pod niebiosa:) Ale najlepiej będzie jak popatrzycie i ocenicie sami:)











I wiecie, co? Uwielbiam to... to zarządzanie zasobami ludzkimi na usługach kultury, faktury, telefony, maile...  Trochę mi tęskno, ze już nie występuje, że obsługuję biuro i dziećmi się zajmuję... Zawsze na swoim... pani kierownik, co CV ma ubogie, a jakże bogate... i barwne:)

0 komentarze :