Related Posts with Thumbnails

Body w rozmiarze 86+

Jedna z mam zapytała mnie, gdzie kupić body w rozmiarze większym niż 86 cm, bo ma z tym ogromny problem i nie rozumie dlaczego producenci odzieży dziecięcej nie robią body dla większych dzieci... Przecież, to takie wygodne, podstawowa część garderoby. Hmmm dumałam... dumałam... I nie wiele wydymałam. Liczę, że Wy coś podpowiecie w temacie...


A teraz moje refleksja. Może trochę w tym winy nas, rodziców? Spójrzmy na sprawę obiektywnie. Dzieci coraz częściej ubierane są jak mali starzy i body do kreacji z wybiegu średnio pasuje... Chcemy, żeby nasze dzieci ładnie wyglądały, szybko rosły ( do pewnego momentu)... Ubieramy na wyrost... Dobre body wygodne jest, ale jakże nie modne... Popyt kreuje podaż, więc może niewiele osób większe body w ogóle kupuje? Umówmy się rozmiar 86cm wzwyż to już około 2 letnie dziecko, nie niemowlak, co w bodziaku śmiga, tylko pannica i mały gentleman:) Przyznam, że nie miałam tego problemu, bo Vi była bardzo drobnym dzieckiem, i gdy doszła do rozmiaru 92cm już dawno była odpieluchowana i body czy inne pajacyki po prostu były nie wygodne. Gdy dziecko załatwia się samodzielnie musi łatwo ściągnąć majteczki a nie odpinać napy w kroczu. Większym problemem było dla mnie kupienie małych majteczek, które nie spadną z pupy drobnej 18 miesięcznej dziewczynce... Igor pomału wchodzi w rozmiar 86cm,  zapas body z drugiej raki mamy, a wiosna za pasem więc i tak pójdą w odstawkę na rzecz krótkich spodenek i t-shirtów. Z tego, co mi wiadomo body w rozmiarze powyżej 86cm znajdziemy w sieciówkach typu H&M, C&A... Większe body na pewno kupowałam w Tesco i na allegro. Ale szczerze problem deficytu dużych bodziaków obcym mi jest...

I tak sobie jeszcze myślę, może tu jest zielone światełko dla przedłużaczy do body?


0 komentarze :