Related Posts with Thumbnails

Jadłonomia...



"Jadłonomia. Kuchnia roślinna. 100 przepisów nie tylko dla wegan to książka Marty Dymek, twórczyni "Jadłonomii" - najpopularniejszego polskiego bloga o kuchni wegetariańskiej. Jest pięknie wydana. Autorka skomponowała ponad 100 przepisów na wegańskie śniadania, obiady i kolacje z bulw, korzeni i liści. Tu burak zmienia się w ciasto czekoladowe, pietruszka występuje w parze z gruszką, a z garści kapusty powstają chrupiące chipsy. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich jaroszy i tych, którzy do tej pory nie wyobrażali sobie bezmięsnego obiadu. Mnóstwo przepisów na wegańskie śniadania, obiady i kolacje z bulw, korzeni i liści. Tu burak zmienia się w ciasto czekoladowe, pietruszka występuje w parze z gruszką, a z garści kapusty powstają chrupiące czipsy."


Czekałam na tą książkę... Doczekałam się... Mąż podpadł i aby się wkupić w moje łaski sprezentował... Mój zachwyt książką i dla niego przebaczenie... Martę Dymek uwielbiam... śledzę jej bloga od lat, podziwiam Martę jako osobę, kobietę, blogerkę... inspiruje mnie w kuchni, ciągle zaskakuje mnie swoją kreatywnością.... Nawet nie pamiętam kiedy ją poznałam... ale to była miłość od pierwszego wejrzenia... przez żołądek do serca... Blog z roślinnymi przepisami wolnymi od mięsa, nabiału i produktów pochodzenia zwierzęcego jest dla mnie najcenniejszą kopalnią pomysłów... Nie ważne czy jesz mięso ( ja nie jem) "Jadłonomia. Kuchnia roślinna. 100 przepisów nie tylko dla wegan" to jest po prostu świetna książka kucharska. Książka zrodzona z pasji i napisana z ogromnym szacunkiem do czytelnika, bez sztucznego patosu i komercji... Pięknie wydana... Okładka, papier, zdjęcia, czcionka wszystko jest spójne i przemyślane. Przepisy  proste, ale nie banalne. Aromatyczne łechczące podniebienie. Skradła moje serce, a mój syn mógłby ją oglądać bez końca :)


Tofucznica, czipsy z jarmużu i flaki z boczniaka moje trio ulubionych, sprawdzonych przepisów Jadłonomii...








0 komentarze :