Related Posts with Thumbnails

mama dziergająca- fotorelacja


Wstyd się przyznać, ale mam niewiele zdjęć z dziećmi...czy w ogóle niewiele zdjęć...kiedyż dorabiałam pozując  teraz wczytałam sobie jakiś totalny brak fonogeniczności i zdjęć unikam jak ognia...ale za sprawą Moni z Tekstualna i spółka musiałam po pozować...bo wywiad opatrzony obrazkiem musi być... Wywiady są śmieszne...żadna ze mnie celebrytka...ale skłaniają do refleksji...bo wywiad był...a mnie prywatnie skłonił do refleksji i wiele myśli w głowie teraz mam... zapraszam Was do poczytania  TU. No i do pooglądania poniżej...



















dziękujemy za wirtualny wywiad

9 komentarzy :

  1. Chwała Pani Monice za ten wywiad i za te piękne zdjecia dzięki nim moglam jeszcze lepiej was poznać...te zdjecia są dopełnieniem wszystkiego...i będą tu zawsze na blogu wam to przypominały;))warto mieć marzenia...jesteście cudowni.wierna fanka blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. oj pamiątka nie lada...była motywacja są zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. młodziutka jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  4. sory dlaczego Twoje dzieci są boso?

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha :) cóż moje dzieci to Bose Stopy:) Lubią na boso i ściągają skarpetki, kapcie, rajtuz kiedy tylko się da:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama mądra,dzieci piękne i naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. inspirujący wywiad i nareszcie mamę można sobie pooglądać...szczerze myślałam , że wyglądasz jak zaniedbana przedszkolanka z szydełkiem w koku:) ale dzieci piękne nie po mężu tylko po tobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahaha, zaniedbana przedszkolanka, popłakałam się ze śmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje dzieci też biegają boso.tak już mają

    OdpowiedzUsuń