Related Posts with Thumbnails

Amelka










3 komentarze :

  1. ależ cudo! a ja mam syna no:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem na etapie czytania blogu ...dokładnie 2011 kwiecien...pierwsze testy zabawek i pierwsze Pani kreatywne pomysły ...książeczka z literkami dla Viki -uśmiech jej bezcenny,pierwsze zabawki ...jestem zafascynowana...niesamowicie Pani rozwinęła swoje umiejętności...te czapki są nieziemskie i jedyne w swoim rodzaju...czytając od początku bloga byłam pod wrażeniem pomysłów ..zabawki wykonane z butelek,talerzyka kartonowego,wloczki...itp..ta pasja i drzemala w Pani od zawsze...a przede wszystkim jest Pani wzorem jak dla mnie bardzo mądrej i kochajacej mamy..nie wspomnialam napisać ze Viki i Igor podbili moje serce...oby tak dalej..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za zaakceptowanie tego komentarza..wierna fanka blogu,strony na fb., czapk wszystkiego co od was czerpie ...dobranoc

    OdpowiedzUsuń