Related Posts with Thumbnails

weekendowa migawka

Umordowana jestem strasznie, niby nic nie robiłam... zmykam pod pierzynkę ( taką pseudo, bo na pierze jestem uczulona), dziergam Amelkę, i odpalam Worlds Away... Minął kolejny tydzień, wiecie? Czas płynie nieubłaganie...i zima wróciła... Niby ładniej za oknem , bo roztopy nastrajają mego pesymistycznie, błoto i te sprawy..ale ileż można...ja chcę odrzucić ciepłe swetry, rękawiczki w kąt i wystawić lico do słońca...Chcę, by budziło mnie słońce delikatnym muśnięciem policzka i symfonią ptasich treli a nie chłodem i musem dorzucenia do pieca...brrr... Marzę by iśś z wiklinowym koszem na targowisko cieszyć oczy kolorami , wąchać każde warzywko i je do ów kosza ładować. Chcę zrobić grilla z wujkiem Szymą jak nas odwiedzi i niech nastanie jasność, bo ta szarówka mnie wykańcza  Tym optymistycznym akcentem mówię do usłyszenia w nowym, 10 tygodniu  roku...
























6 komentarzy :

  1. ulala, ktoś pomalował paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Igor jest niezły z tymi wspinaczkami.

    Co to za danie na jednym ze zdjęć?

    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. no to niech Wiosna szybko was przywita :)
    i niech każdy z nas mógłby wwąchiwać się w warzywka, owoce :)
    poniuchać witaminki :D

    miłego i jak najbardziej ciepłego tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sałatka czystki w lodówce: roszponka,rukola, sałata lodowa, oliwki, mozzarella, oliwa, czosnek, pomidory cherry...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie...też tego pragne...zdjecia piękne mają klimat..najslodszy Igor nasz kaskader o slicznych oczetach i najslodsza Vi dzielna dziewczynka..szkoda ze nie moge osobiście was poznać..wierna fanka blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za efekt na zdjęciach? Bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń