Related Posts with Thumbnails

Ple Ple - ubrania dla mam i dzieci


Ple Ple - wiosna-lato 2013

Ple Ple - wiosna-lato 2013

Ple Ple to stosunkowo młoda marka na polskim rynku. Jednak w ich kolekcji znajdziecie rzeczy ponadczasowe dla mam i dzieci, rzeczy, które nie przeminą wraz z modą! Projektują ubrania praktyczne. Ich uniwersalny krój jest dostosowany do potrzeb kobiet w ciąży, a później także w okresie karmienia. Świata najmłodszych starą się nie dzielić na różowy i niebieski. Stąd ubranka utrzymane są w stylu uniseks. Z zamiłowaniem korzystają z barw łagodnych i stonowanych, bo ciepło myślimy o wszystkich maluchach. Odzież PlePle wyróżnia pomysłowość, nowoczesność i dopasowanie do aktualnych trendów.

Spodenki bawełnianeSukienka bawełniana - PlePle

Kombinezon bawełniany - Odzież dziecięca on-line Ple PleBluza z kapturem - Sklep on-line Ple Ple

bawełniane body - Sklep on-line Ple PleSpodnie bawełniane - Sklep on-line Ple Ple

Sukienka bawełnianaŚpiwór letni do spania - Sklep dziecięcy Ple Ple

dla mamy:

Kombinezon bawełniany - odzież dla mam karmiącychBluzka bawełniana - odzież dla mam karmiących

Tunika bawełniana - odzież dla mam karmiącychTunika/Bokserka - odzież dla mam karmiących

Bawełniana sukienka - odzież dla mam karmiącychBawełniany letni kombinezon

Bluza bawełniana - odzież dla mam karmiącychBawełniana sukienka bokserka - odzież dla mam i dzieci



0 komentarze :