Related Posts with Thumbnails

CYCUŚ LALA

Chyba każda mała dziewczynka ma ukochaną lalkę, a na lalkę spod igły Anny i ja bym się skusiła. Piękne, oryginalne, ręcznie szyte lalki. Każda jest inna, jedyna w swoim rodzaju, dopracowana w najmniejszym szczególe. Każdą lalkę Anna wymyśli i szyje sama od początku do końca. Inspiracji szuka wszędzie, ale jej artystyczna dusza pomaga wykreować prawdziwe cudeńka. Lalki są szyte na zamówieni i każdej towarzyszy jakaś historia, nie używa tkanin z ikei o nie, jej lale są odziane w stare koronki, piękne wyszukane i unikalne tkaniny. Nie ma dwóch takich samych lalek do każdego zamówienia podchodzi indywidualnie...jej projekt raczkuje, ale trzymam z całej siły kciuki za powodzenie. Bo taka lala to marzenie... kompanka zabawy, powierniczka sekretów, ale i nie lada gratka dla kolekcjonerów.






jeżeli kogoś urzekły CYCUŚ LALE odsyłam tutaj.


3 komentarze :

  1. Hmmm...wogóle nie przemawiają do mnie...wybacz...już twoje wcześniejsze pomysły zabawek dla swojej córki mnie zaskoczyły,zauroczyly nie mówiąc o czapeczkach...rozumie twórczą duszę ale ja takiej lalki nie chcialabym...twoja pierwsza lalka dla Vi była o niebo piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  2. dla dziecka nie bardzo, ale dla fana fridy czemu nie. a są inne lalki?

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę lalki się nie przyjęły...na fb pocisk, tutaj też...ale tak o nich myślałem ( ja tata 8 letniej Nikoli) są fajniejsze od tych monsterhigh co moja córka lubi, i szyte na zamówienie wiec gdybym zamówił fride i dostał taką lalkę byłbym wniebowzięty...ciekawe jak inne prace tej pani?

    OdpowiedzUsuń