Related Posts with Thumbnails

wiosenna magia sympatyczna

Wczoraj przypomniałam sobie o serii książek " Każde dziecko to potrafi"...poszukałam, zassałam...MAM Radość ogromna, kopalnia pomysłów...szkoda, że nie w wersji papierowej ale i tak się cieszę jak dziecko:) Jeszcze na pewno Wam napiszę o tych książkach  bo to dla mnie prawdziwa biblia kreatywnych zabaw plastycznych dla dzieci. A tymczasem o zaklinaniu wiosny. Magia sympatyczna podobne wywołuje podobne więc chcąc by było zielono i ciepło nic tylko szpinak ostatnio pałaszujemy, zielone sałaty i awokado i zielona herbatę tylko piję, a dziś Vi zrobiła motylki, zawiesiła w pokoju i czekamy...abrakadabra czary mary











5 komentarzy :

  1. No jak dobrze ze trafiłam tu pod wasze skrzydła ;))też mam dzieci i bede korzystała z Pani pomysłów;)))slodka buziunia...oby czary poskutkowały;)((WFB)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak dobrze ze trafiłam tu pod wasze skrzydła ;))też mam dzieci i bede korzystała z Pani pomysłów;)))slodka buziunia...oby czary poskutkowały;)((WFB)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! więcej pomysłów z tej książki poproszę

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tej książce, czekam na post bo jestem ciekawe tej twojej biblii zabaw plastycznych

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tej książce, czekam na post bo jestem ciekawe tej twojej biblii zabaw plastycznych

    OdpowiedzUsuń