Related Posts with Thumbnails

B(L)OGINIE



Projekt B(L)OGinie, powstał by zorganizować jednocześnie w trzech miastach (Warszawie, Poznaniu i Gdańsku) spotkań blogujących mam. B(L)OGinie, to ekipa ambitnych kobiet Magda i Ela , Ania, Marta, Lena... Pierwsze spotkania odbyły się w ubiegłą sobotę 13.09.2014.

 "B(L)OGinie to czas dla kobiet - blogerek, matek. To spotkanie dla tych z nas, które chcą sobie przypomnieć, że oprócz bycia mamą- jest się również fantastyczną kobietą, której należy się chwila wytchnienia od codziennych obowiązków."

I ja tam byłam i wodę niegazowaną piłam... Organizatorki postawiły sobie poprzeczkę wysoko... 3 miasta, 3 spotkania... odważnie... ambitnie... z rozmachem... Dużo pracy, stresu i na pewno organizacyjnych komplikacji. Warszawskie spotkanie odbyło się atelier Mr. Gugu & Miss Go na Smolnej. Pokaz makijażu, porady stylistki, kilka słów o promocji bloga na fb, ogródki zen i tarocistka... Organizatorki włożyły wiele wysiłku w przygotowanie spotkania, więc moje krytyczne uwagi zachowam dla siebie...  Jedno jest pewne... atmosferę tworzą ludzie, od torby z prezentami wolę możliwość interakcji i niczym nie zmąconego obcowania z innymi mami, z którymi mam na pewno jedną wspólną pasję... blogowanie. Jest, to czas dla mnie, czas bez dzieci... wyjście z wirtuala do reala i okazja by poplotkować przy kawce z koleżankami po fachu... kawce, której niestety zabrakło...
















0 komentarze :