Related Posts with Thumbnails

Zły Kocurek



"Zły kocurek to prawdziwy kot – tak prawdziwy, jak tylko koty potrafią. Tak naprawdę Kocurek chciałby być dobry, ale nie do końca mu to wychodzi."


Nakładem wydawnictwa Mamania ukazały się właśnie dwa tomy przygód Złego Kocurka. Do tej pory fanką książek od Mamanii byłam ja:) Teraz do grona  fanów dołączyły również moje dzieci. Ale nie ma co sie dziwić, jak ktoś, kto wydaje mądre książki dla rodziców  i to komiks dla dzieci  poprostu musi być świetną propozycją dla małycxh czytelników. 

Książki o Złym Kocurku stworzył Nicka Bruel. Napisane i narysowane z humorem książki podbijają serca małych czytelników i ich rodziców, bo komiks sprytnie napisany jest i zawiera równolegle przekaz dla rodziców i dla dzieci... Kochany, słodki, milutki, koteczek... dzieci je uwielbiają... głaskać, przytulać, bawić się z nimi... ale każdy z nas wie, że koty chadzają własnymi drogami i co jak co, ale charakter, to one mają... Jak wiele kotów przewinęło sie przez nasze domostwo (aktualnie mamy 3), tak mój mąż świetnie wie, że jak kotu podpadnie ulubione buty będzie miał zasikane... Komiks, który łączy dawkę dobrego ( momentami absurdalnego) humoru z kompedium wiedzy o kotach. Przypomina stare dobre kreskówki i choć komiks wydaje się formą dla starszych dzieci mój 2,5 latek i 5 latka Kocurka ukochali. Może ze względu na liczne onomatopeje? Może dlatego, że syn i córka są kociarzami? Nie mam pojecia... wiem za to, Że świetnie sią bawiłam czytając z kilkulatkami komiks!



"Dzisiaj Zły Kocurek obchodzi urodziny! Jeśli tylko uda się go dobudzić... Będzie tort czekoladowy . Nie, kotom nie wolno jeść czekolady! Zły Kocurek uwielbia tort z wątróbki i rybek. Będą też goście. I prezenty! Tylko pamiętajcie - uważnie wybierajcie upominki dla Kocurka" ... bo nie łatwo mu dogodzić...


Takiej książki twoje dziecko jeszcze nie miauuuo!

0 komentarze :