Related Posts with Thumbnails

BE BEAUTY


15 listopada w Hangloose Caffé nad jeziorem Krzywym w Olsztynie... były blogerki, były plotki, brafitterka, trener osobisty i miła atmosfera... Olsztyńskie spotkania sa inne od tych, na których bywałam...  na luzie, szczerze i miło... Bez zbędnej spinki, czy przerostu formy nad treścią... Może to mój patriotyzm lokalny, radość, że w końcu spotkanie w moich stronach... może nieobiektywna jestem :)



Zmuszona byłam pójść na spotkanie z dziećmi... coć z zasady tego nie robię, bo takie spotkanie, to ma być mój czas i odpoczynek... bez dzieci. W sumie źle nie było... Dzieci bawiły sie w najlepsze na mnie czy na spotkanie nie zwracając najmniejszej uwagi. Mogłam się oddać plotkom... i uwaga (!) w końcu zweryfikować swój rozmiar biustu z rzeczywistością:) Konsultacja u brafitterki, potrafi poprawić humor... nawet jeśli się dowiesz, że masz szeroko rozstawione żebra... Pani Kasia Ludwiszeska, pełna ciepła, sympatyczna kobieta z pasją... pewnie niejedn biust już uratowała od deformacji i samopoczucie niejednej kobiety poprawiła dopasowując piękny biustonosz podkreślający atuty sylwetki. Czuję, że dopasowanie biustonosza, to temat na osobny post... wiedziałyście, że biust zbiera się z pleców? I że największa zbrodnia, to zapinać biustonosz haftkami z przodu i przkręcać?

Niestety pan Bartosz Kroplewski, trener osobisty utwierdził mnie, że bez siłowni i planu ćwiczeń dużo ze swoją sylwetka nie zrobię... Cóż kręcę dalej moim ulaop i robię brzuszki opcji siłownia i regularny trening pod okiem trenera nie mam... a skalpele itp. to nie dla mnie...

Pyszna kawa i zbożowe ciasteczka, tarta szpinakowa podsumowana, przez mojego syna okrzykiem "ofuj!", miła atmosfera babskich pogaduszek, nieoczekiwany pokaz magika z tv... Olsztyńskie Blogerki przeszły transformację, personalne zmiany... ale Ola i Sylwia, to świetne babki i naprawdę dały organizacyjnie radę. Czekam na ich kolejny projekt grudniowe spotkanie mam blogujacych...

















0 komentarze :