Related Posts with Thumbnails

PAN BAŁAGAN


Viki to prawdziwa księżniczka...choć ostatnio obejrzała Pocahontas i twierdzi, że bliżej jej do głupiej dzikuski...hmmm.. Jedno jest pewne moja córka to tajfun...ledwie wstanie , a już do jej pokoju nie da się wejść...Może jakaś doświadczona mama podpowie mi jak nauczyć dziecko porządków? jak nakłonić do sprzątania? A może dzieci i bałagan do siły komplementarne...i nie warto tracić energii?




Mnie to przerasta, po porodzie nie tylko optyka, ale i estetyka chyba ulega zmianie...będąc singlem, nie mając dzieci ...no nie wyobrażam sobie takiego bałaganu...Ale prawda jest taka, ze denerwuję się, sprzątam, proszę...ale i tak jak widzę jak pięknie bawi się moja córka nie mam serca jej karcić...bo wiadomo najlepsze zabawy są nieokiełznane i idą w parze z bałaganem:)







0 komentarze :