Related Posts with Thumbnails

Hello may!




Uwielbiam maj... najpiękniejszy miesiąc w roku, the best of the best... Bynajmniej nie powoduje mną romantyzm... Uczucia już ulokowałam, majowe serca podrygi mi nie grożą... Uwielbiam maj za smaki i zapachy... Maj pieści moje zmysły, niczym najlepszy kochanek. Delikatnie, czule... Bzy i konwalie upajają zapachem. Magnolie cieszą oko... Piekę placek z rabarbarem i maślaną kruszonką.. W kuchni wirują zapachy. Na obiad gotuję botwinkę, młode ziemniaki z koperkiem, jajko sadzone na szparagach... eksplozja smaku zaklęta w prostocie... Penetruje najgłębsze zakamarki duszy. Majowe szczytowanie... ciała drżące, smagane słońcem niczym kwiaty na łące.

W maju wszystko piękniejsze jest... wiatr przegania lęk, słońce suszy łzy... Noszę przykrótkie sny, bosą stopą kroczę po trawie... do lata już bliżej niż dalej, noce stają się dniem... Rosa zwilża spękane usta.. W brzuchu do życia budzą się motyle... Odziana w zielona sukienkę kontempluję szmaragdową miłość przez liliowe okulary. Nocne spacery ugwieżdżoną drogą z księżycem za rękę... Upojne noce wiją się w lnianej pościeli haftowanej w niezapominajki... Wszystko, co złe gubi się między rozmarzonymi westchnieniami... spływa ciepłym majowym deszczem...

Mieczysław Fogg śpiewał przed laty: Zakochał się zielony maj, radosny i szalony maj… Ja nucę:

I wtedy przyszedł maj// Zamieszał w moim sercu// Zgubiłam cały żal//  Poczułam co to szczęście// Tylko szczęście //Całe szczęscie//  Tylko szczęście...//




0 komentarze :