Related Posts with Thumbnails

TAMAGOTCHI Friends


Ostatnio oniemiałam z wrażenia spacerując z Vi po Smyku... OMG! Tamagotchi is back! Na sklepowych półkach pojawiła się odświeżona wersja jajka, którym w latach 90. bawiło się chyba każde dziecko na świecie. Po 17latach od premiery tamagotchi wróciło! U mnie lawina wspomnień i sentymentalny szloch, a córka moja niewzruszona biegnie oglądać lalki Monster High... Tłumaczę Vi, że sentyment, że takie jajko, że opiekujesz się stworkiem, że jak byłam mała to marzyłam o takiej zabawce i spotykam pełen politowania wzrok i pytanie:
- Taka podróbka Pou'a? No tak nie mieliście w tedy tabletów...

To pogadałam z córką:) Nie podzieliła mojego entuzjazmu... ale ja jej jeszcze pokażę... Ruszam w podróż sentymentalną i wciągam do zabawy córkę. Zostajemy opiekunkami TAMAGOTCHI Friends!:)


Gwoli przypomnienia Tamagotchi to elektroniczna zabawka, która pamiętamy z lat naszej młodości:) Plastikowe jajko z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem i  trzema przyciskami. Celem zabawy z Tamagotchi jest opieka nad wirtualnym zwierzątkiem, które widzimy na ekranie, a które potrzebuje naszej miłości aby istnieć i dojrzewać. Interaktywny przyjaciel będzie rósł i rozwijał się w zależności od tego jak troskliwie się nim zaopiekujemy. Firma Bandai kultowe jajka odświeżyła i unowocześniła. Rozbudowana wersja wirtualnych zwierzątek posiada nowe funkcje społecznościowe, umożliwiające komunikację między grupą przyjaciół. Interakcja z innymi graczami jest możliwa dzięki bezprzewodowemu połączeniu Bump. Tamagotchi może wysłać wiadomość tekstową do drugiego Tamagotchi, przekazać upominek, albo się odwiedzić. Im więcej "dotknięć" tym więcej punktów i nagród, a także rośnie wtedy wskaźnik najlepszych przyjaciół. Wirtualne zwierzątko Tamagotchi zawiera nowe postacie, 5 gier i współdziałała ze stroną internetową Tamagotchi Friends.






0 komentarze :