Related Posts with Thumbnails

KID DESIGN 2


Wstałam w sobotę rano i przed spotkaniem blogerów pobiegłam do Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Kid Design to impreza kierowana do wszystkich, którzy szukają dla dzieci ładnych, dobrze zaprojektowanych i świetnie wykonanych przedmiotów, rozwijających twórczy potencjał. Wszelkich produktów przydatnych małemu człowiekowi. Ich autorzy bowiem stawiają na estetykę, jakość i oryginalność, a jednocześnie na pobudzanie ciekawości i wyobraźni... Kocham piękne rzeczy i kocham moje dzieci więc wstępne prezenty na Dzień Dziecka zakupiłam:) Vi dziś biegała u dziadków z Latającym Smokiem, a na dobranoc książka o duchach z Wydawnictwa Zakamarki:). Nacieszyłam oczy, pomacałam... ciekawa jestem jak się impreza rozkręciła, bo ja poranną porą czułam się jak Vip, a niska frekwencja nawet trochę mnie peszyła:)

































2 komentarze :

  1. Czy ta ksiazka o duchach jest straszna?czy może zalagodzi lęk przed duchami u 4latki??? I zazdrsszczam!z foto relacji Twojej było tam magicznie, a rzeczy cudownie kolorowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Vi uwielbia duchy, wampiry...ale się boi takie chciałabym, a boję się...książka " O duchu, który się bał" pomaga zrozumieć, że każdy się czegoś boi nawet duch bez głowy i potwór...

    OdpowiedzUsuń