Related Posts with Thumbnails

MAM Oral Care Set

Stomatolodzy dziecięcy i położne są zgodni: już od dnia narodzin należy wykonywać regularne zabiegi higieniczne jamy ustnej dziecka. Pozwalają one usuwać bakterie i przyzwyczajać niemowlę do regularnego mycia zębów. W tym celu projektanci MAM opracowali innowacyjny zestaw Oral Care Set. MAM Oral Care Set to masująca rękawiczka i szczoteczka
  • masująca rękawiczka w kształcie królika umożliwia pierwszą higienę jamy ustnej dziecka (nawet przed pojawieniem się zębów) 
  • szczoteczka z wypustkami masuje i koi wrażliwe dziąsła oraz czyści pierwsze ząbki 
  • atrakcyjny design 
  • dwa warianty kolorystyczne: niebieski i różowy
  • proste w użyciu

Zestaw został stworzony z myślą o dzieciach w wieku 0-3 miesięcy. Masująca rękawiczka w kształcie króliczka pozwala czyścić i masować dziąsła malucha, jeszcze przed pojawieniem się pierwszych zębów. Jest niezwykle prosta w użyciu – wystarczy, że rodzic założy rękawiczkę na własną dłoń i wykona delikatny masaż buzi dziecka palcami. Rękawiczka jest miła w dotyku i łatwo poddaje się czyszczeniu. W skład zestawu MAM Oral Care Set wchodzi także szczoteczka - masażer z miękkimi wypustkami, która nie tylko koi wrażliwe dziąsła niemowlaka, ale także czyści pierwsze ząbki. Projektanci MAM dołożyli wszelkich starań, by zestaw Oral Care Set był nie tylko funkcjonalnym, ale także atrakcyjnym produktem. Rękawiczka w kształcie sympatycznego króliczka z pewnością spodoba się maluchom i ich rodzicom. W sprzedaży dostępne są 2 wersje kolorystyczne – niebieska oraz różowa.



Nie myślałam, ze zestaw tak szybko pójdzie w użycie ale mój Igor już zaczął przygotowanie do ząbkowania... ślinieni, rozpulchnione dziąsła, gorączka...Rękawica fantastycznie masuje dziąsełka dziecka prz okazji czyszcząc je...Milutka w dotyku...ogromny plus za design i praktyczność, U starszej córki używałam nakładek silikonowych na palec i pieluszki tetrowej moczonej w rumianku, tutaj wiem ze sróbuję zamoczyć uszka królika :)





0 komentarze :