Related Posts with Thumbnails

Feelings

"Iluzje wciąż nas wciągają nas w bagno beznadziei, A bez niej człowieka złamać tak łatwo. Żeby tylko doświadczyć, żeby tylko coś przeżyć, Żeby czuć, że ciągle walczę, by mocno w coś wierzyć, Zanim stanę się coraz starszy, nie pogubić się w faktach"



Ostatnio wciąż słyszę olej to, weź się w garść... nie warto płakać, nie warto przeżywać... Cóż nigdy nie byłam emocjonalną analfabetką... zawsze czułam i myślałam więcej... Taka ma wątpliwa uroda. Może byłoby mi łatwiej, może lżej... zdystansować się zagłuszyć uczucia... ale już tak mam, że każdy odcień emocji muszę przeżyć... tak dogłębnie... Jak kocham, to kocham całym sercem, duszą, ciałem... jak cierpię do ból przeszywa mnie do szpiku kości... Nie zaprzeczam emocjom szanuję je i staram zrozumieć, wierzę, że są wskazówkami... staram się nie dać się im pochłonąć bez reszty i nie marnować na nie energii... a jednak nie uciekam od nich...oswajam je... Emocje są komunikatem nie rzeczywistością... Trudne to i skomplikowane. Jakby to dziwnie nie brzmiało staram się identyfikować emocje i świadomie nimi zarządzać. Bo nic nie dzieje się bez przyczyny i gdybym teraz uciekła od bólu, smutku, żalu... których doświadczam... nie mogłabym zrozumieć... Bo "Los ludzki to nie tylko prosta suma wydarzeń w życiu człowieka. To przede wszystkim zapis stanów emocjonalnych - buntu wobec przeznaczenia, rozpaczy wobec nieuchronności tego, co przed nami" 

0 komentarze :