Related Posts with Thumbnails

Ciemniejsza strona Greya


"Ciemniejsza strona Greya" to kontynuacja hitu "Pięćdziesiąt twarzy Greya" i druga część ekranizacji światowego bestselleru, trylogii autorstwa E.L. James. Film mimo fali krytyki wzbudza wielkie zainteresowanie... Cóż... Ja również obejrzałam, go z czystej ciekawości :) Historia pikantnego związku Anastasii i Christiana Greya najzwyczajniej w świecie wzbudza ciekawość i nieśmiałe wypieki na twarzy. Trylogię przeczytałam, żeby skonfrontować się z jej popularnością i sprawdzić, czy również wpadnę w zachwyt... cóż jest kilka ciekawszych książek z tego gatunku. Ostatnio z nudów przeczytałam "Greya" ... czyli historię Pięćdziesięciu twarzy Greya widzianą oczami Christiana... a teraz walentynkowo popełniłam film.


W "Ciemniejszej stronie Greya" skomplikowany miłosny związek Christiana i Any przechodzi w kolejną fazę. On proponuje, że zrezygnują z układu dominujący–poddana, ona uczy się życia w luksusie i miłości. On próbuje zrezygnować z manii kontrolowania, ona stara się mu w tym pomóc. Niespodziewanie na drodze ich szczęścia staje poprzednia miłość Christiana... Podczas gdy Christian walczy ze swoimi wewnętrznymi demonami, Ana mierzy się z gniewem i zazdrością jego byłej uległej.







0 komentarze :