WCZEŚNIAK. SPRAWA WIELKIEJ WAGI!
Wcześniak, to mały człowiek, który urodził się za wcześnie...Urodzony przed końcem 37. tygodnia ciąży maluszek, ważący często niewiele ponad 500 g, wymaga szczególnie troskliwej opieki...
Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” ma na celu promowanie wiedzy na temat wcześniactwa, zwiększanie rozpoznawalności Fundacji Wcześniak oraz zachęcanie odbiorców do przekazywania na jej rzecz 1 proc. podatku. W akcji będą wykorzystywane trzy spoty, w których dzieci urodzone przedwcześnie porównują swoją wagę urodzeniową do ciężaru produktów z życia codziennego. W każdej z odsłon występuje aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska, która jest ambasadorką Fundacji Wcześniak.
Pierwsze miesiące spędza w szpitalu, a po opuszczeniu jego murów wciąż potrzebuje regularnych wizyt u specjalistów, którzy czuwają nad prawidłowym rozwojem dziecka. Rodzicom wcześniaków nieustannie towarzyszą pełne niepokoju myśli, czy maluch będzie zdrowy, jak powinni się nim opiekować, czy nie będzie odbiegał od rówieśników pod względem intelektualnym i sprawnościowym. Rodziców urodzonych przedwcześnie dzieci wspiera Fundacja Wcześniak.
Fundacja Wcześniak jest organizacją pożytku publicznego powstałą w 2004 r. z inicjatywny rodziców wcześniaka oraz Instytutu Matki i Dziecka. Przez pierwsze 5 lat rozwijała się ze środków własnych fundatorów, co umożliwiło przygotowanie bazy wiedzy o wcześniakach na stronie www.wczesniak.pl, wydanie poradnika dla rodziców wcześniaków „Wcześniak. Pierwsze 6 lat życia" oraz zbudowanie sieci rodzin rodziców wcześniaków zrzeszonych w ramach Programu Mentor.
Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” jest pierwszą kampanią społeczną przygotowaną przez fundację. Rozpoczyna się 20 stycznia i trwa do 30 kwietnia 2011 r., a prowadzona będzie w kinach, prasie oraz w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim na stronach Fundacji Wcześniak – na portalu Facebook https://www.facebook.com/wczesniak i www.wczesniak.pl. Kampania składa się z trzech odsłon, w których dzieci urodzone przedwcześnie porównują swoją wagę urodzeniową do wagi produktów wykorzystywanych w życiu codziennym.
Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” ma na celu promowanie wiedzy na temat wcześniactwa, zwiększanie rozpoznawalności Fundacji Wcześniak oraz zachęcanie odbiorców do przekazywania na jej rzecz 1 proc. podatku. W akcji będą wykorzystywane trzy spoty, w których dzieci urodzone przedwcześnie porównują swoją wagę urodzeniową do ciężaru produktów z życia codziennego. W każdej z odsłon występuje aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska, która jest ambasadorką Fundacji Wcześniak.
Pierwsze miesiące spędza w szpitalu, a po opuszczeniu jego murów wciąż potrzebuje regularnych wizyt u specjalistów, którzy czuwają nad prawidłowym rozwojem dziecka. Rodzicom wcześniaków nieustannie towarzyszą pełne niepokoju myśli, czy maluch będzie zdrowy, jak powinni się nim opiekować, czy nie będzie odbiegał od rówieśników pod względem intelektualnym i sprawnościowym. Rodziców urodzonych przedwcześnie dzieci wspiera Fundacja Wcześniak.
Fundacja Wcześniak jest organizacją pożytku publicznego powstałą w 2004 r. z inicjatywny rodziców wcześniaka oraz Instytutu Matki i Dziecka. Przez pierwsze 5 lat rozwijała się ze środków własnych fundatorów, co umożliwiło przygotowanie bazy wiedzy o wcześniakach na stronie www.wczesniak.pl, wydanie poradnika dla rodziców wcześniaków „Wcześniak. Pierwsze 6 lat życia" oraz zbudowanie sieci rodzin rodziców wcześniaków zrzeszonych w ramach Programu Mentor.
Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” jest pierwszą kampanią społeczną przygotowaną przez fundację. Rozpoczyna się 20 stycznia i trwa do 30 kwietnia 2011 r., a prowadzona będzie w kinach, prasie oraz w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim na stronach Fundacji Wcześniak – na portalu Facebook https://www.facebook.com/wczesniak i www.wczesniak.pl. Kampania składa się z trzech odsłon, w których dzieci urodzone przedwcześnie porównują swoją wagę urodzeniową do wagi produktów wykorzystywanych w życiu codziennym.
0 komentarze :