Related Posts with Thumbnails

Professor Why Chemia

Ostatnio przyszła do mnie paczka... Urzekła mnie miłym liścikiem, faktem, że firma idealnie trafiła w moje gusta kulinarne... zadała sobie trud zajrzeć na bloga... Ale gdy wyciągnęłam płytę z napisem CHEMIA... Hmm... No way pomyślałam... Jedzie mi tu czołg? Moje dzieci lat 6 i 3 i chemia? Dobre sobie... Bezsensu, że dałam im otworzyć... byłby prezent dla starszego dziecka...


Ale odpalili mojego laptopa, zainstalowali grę i cisza... Mamo przeczytaj mi gdzie jest napisane nadmanganian, bo muszę dodać... Woła nagle moja córka... No i zwracam honor... Professor Why moje dzieci zostały małymi chemikami... Wspólnie wykonują doświadczenia w wirtualnym laboratorium... Viki pilnie wykonuje polecenia Igor pilnie jej przeszkadza... Czasem woła mamo przeczytaj mi... ale generalnie wyznaje metodę prób i błędów... bo jak sama dojdzie do rozwiązania, to się nauczy... a wiadomo wirtualne laboratorium nie grozi katastrofą ekologiczną, wielkim wybuchem czy stratami w ludziach :)


Professor Why Chemia to gra komputerowa z elementami edukacji, która umożliwia wykonywanie dziesiątek eksperymentów chemicznych w bezpiecznym, wirtualnym laboratorium. To fantastyczna alternatywa dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych, którzy mogą poznawać fascynujący świat chemii poprzez zabawę. W grze znajdziemy pełne, wirtualne wyposażenie laboratorium chemicznego: probówki, szalki, zlewki, kolby, płyty grzejne, itd. Dzieci mogą poznać tajniki przedmiotu w bezpiecznych warunkach. Szkolne laboratoria chemiczne w wielu przypadkach nie są najlepiej przygotowane, a eksperymenty mogą ograniczać się do zanurzania papierków lakmusowych w różnego rodzaju cieczach. O zawartość merytoryczną produkcji dbali chemicy z Politechniki Gdańskiej, którzy brali czynny udział w powstawaniu gry w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym.

   

Grę Professor Why stworzono z myślą o młodzieży w wieku szkolnym i gimnazjalnym (10 – 15 lat), choć młodsze dzieci, umiejące czytać ze zrozumieniem, również będą się przy niej doskonale bawić. Doświadczenia wykonywane w trakcie gry oparte są na programie chemii dla gimnazjum, a przewodnik i nauczyciel - Professor Why, tłumaczy zawiłe reakcje i definicje w prosty i przyjazny sposób.




Czekam z niecierpliwością na kolejne gry... fizyka i chemia, to była dla mnie czarna magia ...

Z kodem DKLIMATY 20% rabatu :) http://professor-why.pl/kup/

0 komentarze :