Related Posts with Thumbnails

Książka pod tytułem


Moda na kreatywną destrukcję oraz książki, które w sumie książkami nie są wciąż trwa. Wszystko to zapoczątkowała Keri Smith... Zniszcz ten dziennik wywołuje mieszane uczucia... a teraz ma polskiego konkurenta! Książki pod tytułem, stworzona została przez Roberta Trojanowskiego.


"To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania). Sam nadajesz jej tytuł. Sam jesteś bohaterem tej książki. Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą. A może kreatorem? A może wolisz być wirusem komputerowym? Proszę bardzo… To twoja książka! Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz. Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran swojego smartfona. Sprawdź, czy jesteś kreatywny. Czy jesteś pomysłowy. Czy potrafisz się TAKĄ książką bawić. Tylko czy jesteś pewien, że to jest… książka? Obudź swoją wyobraźnię i zacznij działać! Zmień tę (Nie) książkę w coś wyjątkowego!" 








„Zrób hełm z tej książki”, „Wytnij aureolę. Noś na głowie” ... To tylko przykładowe polecenia, jakie autor proponuje właścicielowi Książki pod tytułem. Wyobraźnia pana Trojanowskiego nie ma granic... Niektóre polecenia są absurdalne i dla mnie niesmaczne... Ale kreatywnością musi wykazać się również właściciel książki, który jest nie tylko biernym odbiorcą, ale ma swój udział w jej tworzeniu. Tylko od niego zależy to, jak zrealizuje poszczególne polecenie i jaki okaże się tego efekt końcowy. Książka pod tytułem, choć zamysł podobny nie jest podróbką różni się od dziennika. Jest rewelacyjnym pomysłem na spędzanie kreatywnego czasu z dzieckiem. Wciąga w kreatywną rozgrywkę...

***

A jeśli chcielibyście sprawdzić, czy Książka pod tytułem, to coś dla Was mam egzemplarz do oddania... Napiszcie w komentarzu pomysł na kreatywną destrukcję książki. Spośród zgłoszonych komentarzy jeden nagrodzę książką. Wyniki 15 kwietnia.


Didinako książka wędruje do CIEBIE !

0 komentarze :