Related Posts with Thumbnails

WMSB vol.6



Dwa dni ze świetnymi kobietami. Inspirujące rozmowy, ciekawe wykłady i jakże pouczające warsztaty fotograficzne. Relacja nie będzie chronologiczna, raczej chaotyczna i stricte fotograficzna jak na spotkanie pod znakiem foto przystało. Pierwszego dnia bardziej się wstydu za moje dzieci niż ciastek z kremem najadłam, ale warto było :)

Na spotkanie jak to ja, Anna zapisałam się przypadkiem i w ostatniej możliwej chwili... bo ostatnio dużo rzeczy mi umyka a na jeszcze więcej nie mam czasu, pieniędzy tudzież siły. Dobrze, że Roksana jest wyrozumiałą i świetną organizatorką...


Pierwszy dzień wykładowy i w moim przypadku z dwójką dzieci u boku... Sylwia z bloga Jej cały Świat przygotowała solidną dawkę wiedzy o promowaniu marek na blogu i opisywaniu zdjęć wykorzystywanych w postach... niby rzeczy oczywiste, a jednak zaniedbywane przeze mnie... z czystego lenistwa. Ania z bloga Okiem Mamy, rozłożyła na czynniki pierwsze konta instagramowe uczestniczek spotkania... i tak uświadomiła mi że życie na instagramie to nie jest reallife, to kreacje dopracowane w najdrobniejszym szczególe... Na koniec pierwszego dnia pani Aneta z Golden Rose, opowiedziała nam o trendach w makijażu, konturowaniu twarzy i produktach Golden Rose samych w sobie. Zwieńczeniem spotkania był  wieczorny wypad na olsztyńska starówkę i podobno pyszne burgery i pizzę z Handmade... i o drinkach z ogórkiem tez coś, tam jednym uchem słyszałam... ale nie dla mnie... ja obiecałam dzieciom wypad do kina... jak będą grzeczne i nie będą przeszkadzać w spotkaniu... cóż Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji stoi więc należało im się :)







Kolejnego dnia wolniejsza o dwójkę dzieci mogłam w pełni uczestniczyć w warsztatach fotograficznych, nawet jestem na kilku fotkach... Ania z Okiem Mamy mi nie odpuściła. Bibeloty, kwiaty, tła, bielone blaty... jak wykreować kadr idealny... zamknąć w kwadracie #instagood i #picoftheday za razem... Dawka solidnej wiedzy o miodach ze sprawdzonego źródła i nieopatentowany sposób na kaca od Miodów Wileńskich ( nie nie są z Wilna :) Na koniec spotkania pachnące świece i woski PartyLite i oczywiście tort.


















Po raz kolejny na spotkanie zaproszona była nasza lokalna Fundacja "Przyszłość dla Dzieci", która swoją opieką obejmuje 300 podopiecznych z województwa Warmińsko- Mazurskiego. Pani Agnieszka Terebiłów przedstawicielka Fundacji, opowiedziała uczestniczkom o działaniach, przedstawiła potrzeby podopiecznych Fundacji. Podczas żywiołowej i długiej licytacji przekazanych przez sponsorów prezentów udał się zebrać 2300 zł.








0 komentarze :