Kid’s Biz Fair 2014
W dniach 11-12 kwietnia w Warszawie odbyła się trzecia już edycja targów branżowych Kid’s Biz Fair 2014. Było to biznesowe spotkanie przedsiębiorców działających w branży dziecięcej, podczas którego zostały zaprezentowane produkty, a zwłaszcza nowości z branży dziecięcej. Swoją ofertę zaprezentowało ponad 150 wystawców z kraju i Europy. Gościem specjalnym spotkania była Reyne Rice - ekspertka i doradczyni w wyszukiwaniu i analizowaniu trendów w branży zabawkarskiej i sektorze dziecięcym.
Frekwencja na targach była słaba... chyba z racji lokalizacji targów... Gdyby nie transport pod sam budynek Hali MT Polska przy ul. Marsa 56C, to sama bym tam nie dotarła za chiny ludowe... Po za tym na zaproszeniu było zastrzeżenie, że nie ma wstępu dla dzieci - no children trade only... hmmm więc w pewien sposób dyskryminowało, to grupę bardzo zainteresowanych produktami dla dzieci mam... Niemniej naprawdę było na czym oko zawiesić:) Czułam się jak Alicja w Krainie Czarów i mocno musiałam pilnować portfela... bo wiadomo, szczęście dziecka, plus mam w jednym pomieszczeniu z pięknymi zabawkami i pięknie je reklamującymi producentami równa się dziura budżetowa. Organizatorzy targów postawili sobie za zadanie być platformą pozwalającą pozyskać partnerów biznesowych, zdobyć nowe kontakty, znaleźć pomysł na rozpoczęcie własnej działalności. Zakres branżowy wystawców to: gry i zabawki, karmienie, pielęgnacja i higiena, odzież, obuwie i akcesoria, wózki, foteliki i nosidła oraz meble i wyposażenie pokoju. Kid's Biz Fair było idealnym dopełnieniem kwietniowego spotkania Klubu Mam Ekspertek... Bo kto jak kto, ale mamy naprawdę znają się na produktach dla dzieci:)
Frekwencja na targach była słaba... chyba z racji lokalizacji targów... Gdyby nie transport pod sam budynek Hali MT Polska przy ul. Marsa 56C, to sama bym tam nie dotarła za chiny ludowe... Po za tym na zaproszeniu było zastrzeżenie, że nie ma wstępu dla dzieci - no children trade only... hmmm więc w pewien sposób dyskryminowało, to grupę bardzo zainteresowanych produktami dla dzieci mam... Niemniej naprawdę było na czym oko zawiesić:) Czułam się jak Alicja w Krainie Czarów i mocno musiałam pilnować portfela... bo wiadomo, szczęście dziecka, plus mam w jednym pomieszczeniu z pięknymi zabawkami i pięknie je reklamującymi producentami równa się dziura budżetowa. Organizatorzy targów postawili sobie za zadanie być platformą pozwalającą pozyskać partnerów biznesowych, zdobyć nowe kontakty, znaleźć pomysł na rozpoczęcie własnej działalności. Zakres branżowy wystawców to: gry i zabawki, karmienie, pielęgnacja i higiena, odzież, obuwie i akcesoria, wózki, foteliki i nosidła oraz meble i wyposażenie pokoju. Kid's Biz Fair było idealnym dopełnieniem kwietniowego spotkania Klubu Mam Ekspertek... Bo kto jak kto, ale mamy naprawdę znają się na produktach dla dzieci:)
0 komentarze :